مرکز پخش مویز عمده اصل

مرکز پخش مویز عمده اصل و باکیفیت در این سایت قرار دارد و مشتریان می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه نیاز خود را از طریق مدیر فروش کارخانه تامین نمایند.

 

محصول قرمز هسته دار رطبی ⇓

پخش مویز اصل

تولید انواع مویز در ایران

کشورمان ایران یکی از تولید کنندگان انواع مویز در دنیا شناخته می شود که تولیدات آن بیشتر برای بازار داخل کاربرد دارد تا امر صادرات و تقریباً در هر منطقه ای که کشمش تولید می‌شود محصول مویز را هم تولید می کنند البته در مقیاس و حجم کمتر از کشمش.

 

روال تولید آن به مانند کشمش است اما بیشتر مشتریان مایلند مویزی را مصرف کنند که یا سایه خشک باشد و یا آفتاب خشک که در این صورت مصرف آن ضرری برای بدن نخواهد داشت که البته مویز هایی را که صادر می کنند عموما باید به مایع تیزاب آغشته شده باشد تا بتوان آن را تا مدت طولانی تری دپو نمود.

 

به صورت کلی سه نوع مویز داریم، یکی مویز قرمز هسته دار، دیگری مویز سیاه هسته دار و در انتها مویز سیاه بدون هسته که با وجود اینکه هر سه محصول اشاره شده در کشور ما تولید می گردد اما میزان تولید محصول آخری که اتفاقا مشتریان بیشتری هم دارد بسیار کم است و همین جهت اقدام به واردات آن می‌کنند از دو کشور تولید کننده آن که در مجاورت کشورمان قرار دارد با نام افغانستان و ازبکستان.

 

مویز کشورمان هم به صورت فله ای که دارای دم و شاخه است مشتری دارد و هم به صورت فرآوری شده آن که یا به صورت سنتی تمیز می شود و یا به صورت مکانیزه و در کارتون بسته بندی آن صورت می گیرد فروش آنها انجام می‌شود.

محصول سیاه هسته دار استان فارس با نام سمرقندی ⇓

مویز عمده اصل

فروش مویز از تولید به مصرف

در این مجموعه علاوه بر دو محصول وارداتی که در بالا به آن پرداخته شد که نام آن مویز ازبک و مویز افغان نام دارد انواع این محصولات دیگر که توضیح آن هم داده شده هم به صورت فله ای و هم به صورت فرآوری شده در کارتون در این مجموعه امکان خرید آن برای مشتری وجود دارد.

 

شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه در یکی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ فیلم واقعی بار را دریافت کنید و این تضمین به شما داده می شود بار ارسالی با نمونه فیلم مطابقت دارد که البته تلورانس ۵ درصد در رنگ و ظاهر محصول کاملاً طبیعی است که این موضوع در زمینه صادرات هم صدق می کند.

 

حداقل ارسال مویز به صورت فله ای و در گونی ۵۰ کیلو خواهد بود که برای محصولات کارتونی پنج کارتون لحاظ خواهد شد چون وزن این کارتونها ۱۰ کیلویی خالص بوده و با وزن کارتون حدود ۱۰ کیلو ۳۰۰ گرم محاسبه می شود.

 

اگر حجم خریدتان روی تناژ باشد برای ثبت سفارش فقط هزینه ارسال وسیله نقلیه از شما دریافت می گردد و مابقی زمانی که به درب انبارتان رسید تسویه خواهید نمود. اما اگر حجم پایین قصد سفارش دارید میزانی از شما به عنوان بیعانه دریافت و مابقی زمانی که رسید باربری برایتان ارسال شد اقدام به تسویه خواهید نمود، این موضوع برای مشتریان تهران و کرج به این گونه است که وقتی که اتوبوس در مسیر اتوبان بار را به شما تحویل داد در حضور راننده تسویه می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما