خرید مستقیم مویز ازبک درشت

خرید مستقیم مویز ازبک درشت و بند انگشتی در این مرکز امکان پذیر است و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با بهترین قیمت دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرند.

 

محصول ازبک درشت موجود در این مجموعه ⇓

خرید مویز ازبک

تولید مویز وارداتی ازبک

مویز ازبک و مویز افغان از جمله محصولات وارداتی کشورمان می باشد که از دو طریق قاچاقی و قانونی وارد کشورمان می شود و مشتریان بسیار زیادی دارد که البته از سال ۹۷ میزان و تعداد آن کم و کمتر شده است، آن هم به علت بالا رفتن نرخ آن نسبت به گذشته.

 

به علت این که مویز سیاه بی هسته در حجم بسیار کمی در کشورمان تولید می شود اقدام به واردات دو محصول اشاره شده می کنند چون بیشتر مردم کشورمان، مایلند محصولی را که مصرف می‌کنند هم سیاه باشد و هم بی هسته و تولیدات کشورمان در زمینه مویز، اکثراً هسته دار و دانه دار می باشد.

 

کشور ازبکستان قطب تولید مویز در دنیا شناخته می‌شود و محصولات اشاره شده را در حجم وسیعی تولید می کند و در کارخانه های نه چندان پیشرفته و به صورت سنتی انواع مویز تولید و بسته بندی شده و به کشورهای دیگر صادر می گردد که یکی از آنها ایران است.

 

این محصولات ممکن است هم به صورت آفتاب خشک شده باشند و هم به صورت سایه خشک که طبیعی تولید شدن آنها باعث شده مردم بیشتر از آن استفاده کنند و هم اینکه از مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده نشود می تواند برای مشتری بسیار عالی باشد.

محصول افغان مخلوط سایز ۱۱ و ۱۲ ⇓

مویز ازبک درشت

خرید مستقیم مویز بدون هسته

در این مجموعه مویز ازبک در حال حاضر یعنی اوایل دی ماه ۱۴۰۰ در مخلوط ۱۲ و ۱۳ و بار امساله کیلویی ۱۱۰ هزار تومان در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و تحویل مشتری می شود که مشخصات اشاره شده برای مویز افغان در همان بسته بندی کیلویی ۱۳۰ هزار تومان قیمت خواهد خورد.

 

لازم به ذکر است میان بارهایی که تقدیمتان می گردد هیچ گونه بار پارسالی و جنس ضعیف قاطی نشده است. متاسفانه رویه‌ ای که میان بسیاری از عرضه کنندگان رواج دارد و باعث شده تا قیمت محصولات خود را به این صورت پایین بیاورند. پس توصیه می شود قبل از هرگونه سفارش در این مرکز حداقل یک نمونه کارتون به عنوان سمپل دریافت کنید تا بار طبق همان تحویلتان گردد.

 

مبدا محصولات اشاره شده یا گمرک سرخس است و یا نیشابور که انبار مویز در آنجا قرار دارد پس زمانی که سفارشتان تکمیل شد اگر در حجم بالا باشد طبیعتاً یا با وانت و یا نیسان به سمتتان ارسال می شود و یا از طریق اتوبوس زمانی که سفارش شما حدود ۱۰ یا ۲۰ کارتون باشد.

 

موضوع مهم دیگر این است شما وقتی مویز ازبک را در کارتون خریداری می کنید به شما می‌گویند ۱۰ کیلویی خالص درصورتی که ۹ کیلو و ۸۵۰ گرم مویز داخل آن قرار دارد اما در این مرکز باری که خریداری می کنید کاملاً خالص و ۱۰ کیلویی خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما