قیمت کشمش مویز انگور سیاه فله

قیمت کشمش و مویز که از انگور سیاه تولید می شود که با نام مویز شانی یا شاهانی می شناسیم به صورت فله ای و نیز بسته بندی شده کارتونی در این مرکز عرضه شده و مشتریانی که قصد خرید آن را دارند تولیدات تاکستان قزوین، ملایر همدان و مناطق زیادی از استان کردستان بهترین کیفیت آن را در اختیار دارند.

قیمت مویز فله

کشمش و مویز تولیدی از انگور سیاه

همانطور که می دانید مویز از انواع کشمش محسوب می شود به طوری که به مویز، کشمش سیاه نیز می گویند اما همانگونه که ما در بین کشمش ها محصول قرمز رنگ، زرد رنگ و سیاه رنگ داریم در بین مویزها نیز دقیقا به همین صورت است که باز هم هسته‌دار این محصول موجود است و هم بی هسته آن.

 

بهترین نوع مویز کدام نوع می باشد، مصرف کدام یک از آن ها توصیه می گردد، قیمت آن به چه صورت است و از کجا میتوان تهیه کرد؟

بهترین نوع مویز محصولی است که از انگور سیاه یا انگور شانی یا شاهانی تهیه می گردد هر چقدر این محصول کم دانه یا بی دانه باشد فواید آن برای انسان بیشتر خواهد بود طبیعتاً قیمت این محصول نیز بالاترین در ایران است به طوری که نرخ آن از تولیدات تاکستان در آبان سال ۹۸ به هر کیلو ۷۳ هزار تومان می‌رسید.

 

اما تمام ایران یا بهتر بگوییم تمام مناطق تولید کننده انگور در کشورمان آن را تولید نمی کنند و مناطق خاصی هستند که اقدام به تولید آن می کنند که از آن جمله می‌توان به ملایر، تاکستان و مناطق زیادی از استان کردستان از جمله سردشت و سنندج اشاره نمود به همین جهت و به دلیل کم بودن موجودی این محصولات تاجران اقدام به وارد کردن مویز سیاه بی هسته ازبکستان و افغانستان که ما در کشورمان به نام مویز ازبک و مویز افغان می‌شناسیم کرده که در دو سایز درشت و متوسط نیز موجود می باشند.

قیمت کشمش سیاه

قیمت فله و بسته بندی شده انواع مویز

این مرکز امکان عرضه انواع مویز را دارد که می توان به محصول ازبک و افغان که در بالا اشاره شد مویز فخری، مویز بش و دشمن زیاری و مویز رطبی اشاره نمود البته امکان فروش مقطعی مویز شانی نیز وجود دارد به این جهت که خیلی سریع موجودی آن به اتمام می رسد.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در تمام صفحات این سایت قرار دادیم تا شما بتوانید به روز استعلام قیمت نمایید و از آنجایی که در بازه ای قرار داریم که قیمت هیچ محصولی در ایران ثبات ندارد لذا برای خرید هر محصولی باید به روز استعلام قیمت نمایید.

 

محصولاتی که در بالا اشاره شد هم به صورت فله ای که دارای دم و شاخه است امکان عرضه داشته و هم به صورت بسته بندی شده که کاملاً تمیز شده می باشد که البته نوع تمیز شدن این محصولات نیز کاملاً سنتی و با دست کارگر انجام می‌شود و صنعتی و با دستگاه نیست و به همین جهت کاملاً طبیعی و ارگانیک بوده و مناسب برای مصرف خانوار.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما