فروش ارزان مویز ازبک بی هسته

فروش ارزان مویز ازبک بی هسته دارای سایز درشت و کاملا سیاه رنگ در این مجموعه انجام می شود و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات با کیفیت امسالی و فرآوری شده در کارتون هستند با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

محصول ازبک موجود در این مرکز با سایز 12 و 13 ⇓

فروش مویز ازبک

مویز ازبک در بازار ایران

مویز ها هم مانند انواع کشمش در بازار ایران خرید و فروش می شود و این محصولات که دقیقاً به مانند کشمش تولید و فرآوری می گردد هم مشتریان خاص خود را در سراسر دنیا دارد که هر چند میزان آنها بالا نیست ولی عرضه آن ها باز هم انجام می گیرد.

 

از هر سه روش تیزابی، آفتاب خشک و سایه خشک به مانند کشمش، انواع مویز هم تولید می‌گردد اما مردم بیشتر مایل هستند که از نمونه های طبیعی آفتاب خشک و سایه خشک مصرف خود را انجام دهند که در کشور ما نیز آنها تولید شده و هم به صورت فله ای و فرآوری نشده و هم به صورت فرآوری شده و کارتونی عرضه می گردد.

 

اما نکته ای که باقی می ماند این است که چون تولید مویز سیاه بدون هسته در کشورمان بسیار کم است لذا اقدام به واردات آن از دو کشور ازبکستان و افغانستان به عنوان قطب تولید انواع مویز در دنیا می کنند، دو محصولی که ما آنها را با نام مویز ازبک و مویز افغان می شناسیم.

 

صحبت اینجا راجع به مویز ازبک است محصولی که سایز آن از نه میل شروع شده و تا ۱۵ میل هم ممکن است کشیده شود و تمامی آنها بلا استثنا به صورت بی دانه و بی هسته می باشند و رنگی کاملا مشکی دارد و طبیعتاً گران ترین حالت آن زمانی است که سایز آن بیشترین میزان را به خود اختصاص دهد.

محصول افغان سایز 11 و 12 ⇓

مویز ازبک بی هسته

فروش مویز ازبک با قیمت ارزان تر از بازار

همانطور که می دانید مویز ازبک محصولی وارداتی است که در بازار نمونه‌ های قاچاقی و یا از گمرک رد شده آن به  وفور یافت می شود و متاسفانه با افزایش نرخ ارز قیمت آن نیز بسیار بالا خواهد رفت به گونه‌ ای که زمانی با دلار ۳۵۰۰ تومانی قیمت این محصول در بهترین کیفیت خود به ۲۶ هزار تومان می‌رسید در صورتی که در حال حاضر با دلار ۳۰ هزار تومانی به ۱۳۰ هزار تومان در کشیده ترین حالت ممکن یافت می شود.

 

در این مجموعه شما می توانید محصول اشاره شده را در کارتون های ۱۰ کیلویی خریداری نمایید و در حال حاضر که در اوایل دیماه ۱۴۰۰ است محصول اشاره شده را باکیفیت امسال و مخلوط سایز ۱۲ و ۱۳ با قیمت فقط ۱۱۵ هزار تومان خریداری نمایید در صورتی که همین کیفیت را واردکنندگان و تولیدکنندگان دیگر با قیمت ۱۲۰ هزار تومان در بازار ایران عرضه می کنند.

 

لازم به ذکر است قیمت اشاره شده برای سفارش های ۱۰ یا ۲۰ کارتون می باشد و اگر قصد خریدتان روی تناژ باشد، تخفیف بسیار خوب به شما داده می شود که باعث صرفه اقتصادی بیشتر شما خواهد شد و قطعاً سود بیشتری نصیبتان می گردد.

 

لازم به ذکر است مویز ازبک در این مجموعه از گمرک سرخس ترخیص خواهد شد و ممکن است از سه مبدا ارسال آن انجام گیرد که یا از همان گمرک می باشد یا شهر مشهد و یا نیشابور که البته در کلیت کار هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد و سفارش های شما اگر تناژ باشد با وانت و یا نیسان و اگر حجم پایین باشد با اتوبوس برایتان ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما