مناسب ترین قیمت کشمش برای عرق گیری

اگر به دنبال خرید کشمش برای عرق گیری هستید می‌ توانید مناسب‌ ترین قیمت آن را با توجه به کیفیت در مجموعه تولیدی کشمش آراد از طریق شخص مدیر فروش همین کارخانه جناب آقای عینی ابتدا استعلام نرخ نموده و سپس ثبت سفارش نمایید.

کشمش عرق گیری

به واقع کشمش استفاده‌ های بسیار زیادی دارد که یکی از آنها برای موارد عرق‌ گیری می‌ باشد یعنی تولید الکل به صورت خوراکی که از قرن‌ ها پیش از محصول اشاره شده برای این مورد استفاده می‌ کرده اند که در کشورمان این مورد سابقه بسیار زیادی دارد و در مناطقی که انگور و کشمش در حجم وسیعی تولید می‌ گردد برای موارد عرق‌ گیری نیز مورد استفاده قرار می گرفته که یکی از آنها منطقه تاکستان استان قزوین است.

توجه داشته باشید محصولی برای عرق گیری مناسب است که اولاً آفتاب خشک یا سایه خشک باشد و به صورت کلی به صورت طبیعی خشک شده باشد، در ادامه اگر مایع تیزاب به آن نخورده باشد بسیار عالیست ولی تحت هیچ عنوانی از دود گوگرد یا گوگردزنی در کشمش مورد نظر نباید استفاده شود، ماده افزودنی دیگر روغن پارافین خوراکی است که حتی الامکان نباید به محصول اشاره شده برخوردی داشته باشد و البته هر چقدر محصول بدون هسته یا بدون دانه باشد عیار خروجی بار برای کسی که به دنبال خرید کشمش برای موارد اشاره شده است بالاتر و با کیفیت‌ تر خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

یکی از مواردی که بسیار برای عرق گیری و تولید موارد آبگیری می‌ تواند جزئی از مهم‌ ترین پارامترهای مورد نیاز باشد این است که قند یا میزان شیرینی کشمش بالا باشد، هر چقدر شیرینی محصول بالاتر باشد اصطلاحا درصد بالاتری به مشتری یا مصرف کننده خروجی خواهد داد و متاسفانه به خاطر همین موضوع هم هست که خیلی از عرضه کنندگان، به محصول اشاره شده که برای موارد آبگیری قصد عرضه آن را دارند شیره شکر می‌ زنند تا عیار شیرینی بار به صورت مصنوعی بالاتر رود البته اصلاً توصیه به خرید همچنین محصولاتی را به مشتری یا خریدار نخواهیم کرد.

نمونه پکتین دار یا شسته نشده بی دانه آفتابی ⇓

کشمش عرق گیری

قیمت کشمش عرق گیری

حالات مختلفی برای محصول اشاره شده وجود دارد یعنی منطقه به منطقه ممکن است قیمت کشمش عرق گیری با توجه به پارامترهایی که در بالا به آن گفته شد متفاوت باشد. به عنوان مثال منطقه تاکستان استان قزوین که مشهور به بالاترین درصد قند در میان کشمش‌ های آفتابی این منطقه است گران‌ ترین نوع این کشمش را و منطقه ای نظیر کاشمر استان خراسان رضوی به علت عیار پایین محصولات خود ارزان‌ ترین کشمش‌ های عرق‌ گیری ایران را به خود اختصاص می‌ دهند.

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید یکی از تولیدکنندگان محصول اشاره شده بوده  که در پایین انواع این محصولات را به همراه قیمت آن درج کرده تا شما در ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ بدانید قیمت این کشمش ها به چه صورت است:

  1. ارزان‌ ترین نوع این کشمش‌ ها کیلویی ۶۰ هزار تومان می‌ باشد اما این محصول به صورت تمیزشده و بیدانه است و متاسفانه این محصول خرید و فروش بالایی را به خود اختصاص می دهد  و خیلی از خریداران از همین مجموعه محصول اشاره شده را تهیه می‌ کنند به این صورت که میزانی از آن با غوره آغشته شده به شیره شکر و تیزابی بدون گوگرد قاطی می‌ شود تا خروجی بار به قیمت ۶۰ هزار تومان برسد.
  2. مورد دیگر مویز فخری هسته‌ دار اما تمیزشده و کاملاً آفتاب خشک است که در حال حاضر کیلویی ۶۷ هزار تومان به دست مشتری می‌ رسانیم.
  3. محصول دیگر کشمش پشت لیزری آفتابی نام دارد که خروجی کارخانه‌ ها می‌ باشد آن هم به صورت آفتاب خشک و بدون روغن پارافین، تیزاب و گوگرد و کاملا تمیزشده کیلویی ۸۹ هزار تومان.
  4. اما مورد آخر که گران‌ ترین حالت ممکن است کشمش فله دستچین باغدار است که اصطلاحا پکتین دار بوده چون آب به آن برخوردی نکرده است و به این ترتیب حاوی مخمر طبیعی می‌ باشد و از این جهت که با دست کارگر تمیز می‌ شود ارزش بالایی داشته و قیمت آن ۹۸ هزار تومان می‌ باشد.

متاسفانه گاهی مصرف کنندگان از این بار استفاده می کنند، محصولی که در آن نمونه گوگردی و ضایعات به وفور یافت می شود. ⇓

قیمت کشمش عرق گیری

خرید حضوری و غیرحضوری کشمش آراد

برعکس پیج‌ های اینستاگرامی و سایت‌ های اینترنتی که همگی واسطه و دلال هستند این مجموعه خود کارخانه‌ دار است و به مشتری این امکان را می‌ دهد که حضوری به کارخانه بیاید و خرید خود را رودررو انجام دهد و شما می‌ توانید پس از مشاهده بار و خیال راحت خرید خود را انجام دهید و از سری‌ های بعدی تنها با یک تماس سفارش خود را ثبت کنید تا بار از طریق باربری برایتان ارسال شود.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

اما امکان خرید غیرحضوری نیز برای تمام مشتریان از سراسر ایران فراهم است به گونه‌ ای که حدود یک سوم مشتریان این مجموعه هنوز که هنوز است کارخانه را از نزدیک ندیده‌ اند، مشتریانی که در حجم بسیار زیادی بار خریداری می‌ کنند بنکدار هستند و کشمش‌ های کارتونی فرآوری شده کارخانه را می‌ خواهند و چه برای موارد آبگیری این کشمش ها را در نظر داشته باشند باز هم امکان ثبت سفارش اینترنتی موجود می باشد.

توجه داشته باشید اگر شما بنکدار و مرکز پخش باشید و قصد خرید کشمش‌ هایی نظیر پلویی آفتابی یا تیزابی طلایی را داشته باشید امکان چکی یا اعتباری کار کردن وجود دارد اما محصول فله‌ ای یا همان آبگیری تحت هیچ عنوان به صورت چک یا اعتباری به فروش نخواهد رفت و فقط روال کار به صورت نقدی است که البته روال بسته‌ بندی این نوع کشمش‌ ها فقط به صورت کیسه‌ ای و در گونی خواهد بود چون هزینه‌ ای برای مشتری ندارد اما اگر بخواهید می‌ توانیم آنها را درون کارتون‌ های سفید ۱۰ کیلویی بسته بندی کنیم که ۱۵۰۰ تومان به قیمت نهایی کشمش اضافه خواهد شد اما توصیه ما این است که محصولات اشاره شده را درون همان گونی خریداری کنید تا گردش هوای بهتری داشته باشد و چون این محصولات از مایع یا ماده‌ ای نگهدارنده استفاده نمی‌ شود در مقابل کپک زدن و حشره زدن مقاوم نیست و ممکن است اگر روال ارسال کار چند روز طول بکشد دچار آفات گردد.

محصول حلوایی که در واقع مخلوط پوست و دم کشمش است که آغشته به شیره شکر شده است. ⇓

خرید حضوری و غیرحضوری کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما