نازلترین قیمت کشمش قرمز فله ای

خریدار در این سایت با کارخانه دار کشمش وارد مذاکره می شود نه یک واسطه به همین جهت شما نازلترین قیمت کشمش قرمز، زرد، قهوه ای و سبز فله ای و بسته بندی شده کارتوتی را خرید خواهید کرد.

قیمت کشمش قرمز

کشمش قرمز به کدام محصول گفته می شود؟

در بین انواع کشمش با رنگ های مختلف یکی از آنها در بازار کشورمان بسیار خرید و فروش می‌شود که آن هم رنگ قرمز این محصول می باشد که البته ما در بین انواع این محصولات هم مویز قرمز رنگ داریم و هم کشمش قرمز رنگ که ممکن است هسته دار و بی هسته باشد.

 

اما کشمش قرمز فله ای همان کشمش آفتابی است که در کیسه عرضه می‌شود و ممکن است دم و شاخه نیز داشته باشد و از آنجایی که هنوز وارد کارخانه نشده قطعاً خاک نیز به آن چسبیده است.

 

این محصول از بهترین تولیدات تاکستان قزوین، ملایر همدان و بوانات فارس است اما این مورد را باید اشاره کنیم که تمام تولیدکنندگان انگور قطعاً میزانی از انگورشان را به این نوع کشمش تبدیل می کنند.

 

موارد مصرف کشمش قرمز فله ای که به آن چه کشمش فله نیز گفته می شود ممکن است برای فروش درب مغازه که همان فروش خشکباری معروف است و یا مصارف شخصی باشد.

قیمت کشمش قرمز

نازلترین قیمت انواع کشمش

همانطور که در بالا به این مورد اشاره شد شما در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه کشمش واقع در تاکستان استان قزوین خرید کشمش مورد نیاز خود را انجام میدهید که حالا ممکن است آن محصول قرمز رنگ باشد یا زرد، ممکن است فله ای در کیسه باشد یا بسته بندی شده کارتونی که دیگر نیاز شما را می طلبد که کدام یک از آن ها را در نظر داشته باشید.

 

قیمت این محصولات نیز از این جهت که به صورت بدون واسطه و مستقیم از تولید به مصرف عرضه می گردد لذا مناسب و رقابتی بوده و در حقیقت با نازلترین نرخ شما محصول مورد نیاز خود را خریداری خواهید کرد.

 

ذکر این مورد خالی از لطف نیست که این امکان را به مشتریان داده ایم که به صورت حضوری نیز در کارخانه خرید خود را انجام دهند و این سوپاپ اطمینانی است برای اینکه مشتری مطمئن شود خرید مستقیم از کارخانه انجام داده نه صرفاً از یک واسطه یا مرکز پخش.

 

برای مشتریان که دسترسی هم ندارند و در نقاط دور دست زندگی می‌کنند این امکان را داریم که هر نوع کشمشی را که درخواست داشته باشند از طریق باربری ارسال کنیم و برای حجم های بالاتر از طریق وانت این کار انجام می‌شود که شما میزانی به عنوان بیعانه پرداخت می کنید و مابقی زمانی که بار به دستتان رسید قبل از تخلیه تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما