نمایندگی پخش کشمش درجه یک

تولید انواع کشمش درجه یک و درجه دو به صورت فله ای و بسته بندی شده، در کارخانه تاکستان این مرکز انجام می شود و از طریق این نمایندگی که شما در سایت آن قرار دارید پخش آن انجام گرفته و مشتری می تواند خرید حضوری و غیر حضوری داشته باشد.

پخش کشمش درجه یک

انواع کشمش درجه یک در این مرکز

سایتی که در آن حضور دارید و مطالب آن را می خوانید در منطقه تاکستان از توابع استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را دارد و این محصولات را هم برای صادرات و هم برای فروش در بازار داخلی آماده و انبار می‌کند.

 

منطقه تاکستان و شهرهای اطراف آن از بهترین تولید کنندگان انگور و کشمش در کشورمان محسوب می شود و مشتری چه بار را برای صادرات بخواهد و چه برای عرضه در بازار داخلی توصیه می شود که از این منطقه خرید کشمش خود را انجام دهد البته اگر به دنبال باکیفیت‌ترین کشمش ایران می باشد این به این معنی نیست که بیایید و از این مرکز بار بخرید خیر، وجود 20 کارخانه در این شهر می تواند نیاز شما را به هر اندازه که باشد تامین کند بلکه در مقایسه با مناطق دیگری نظیر ملایر، قوچان و بناب این موضوع مطرح گردید.

 

اما اگر قرار باشد انواع کشمش درجه یک این شهر را نام ببریم ذکر موارد زیر الزامی است:

 

اگر بنا بر این باشد که محصولات درجه یک دیگری را نام ببریم باید به کشمش سبز تولید کاشمر استان خراسان و کشمش طلایی بناب و ملکان استان آذربایجان اشاره نمود.

نمایندگی کشمش درجه یک

پخش کشمش درجه یک مستقیم از کارخانه

همانطور که در بالا توضیح داده شد این مرکز در شهر تاکستان، کارخانه کشمش دارد و مشتریان با خرید از این مرکز می توانند به صورت مستقیم از کارخانه نیاز خود را به این محصولات تامین نمایند.

 

برای کسانی که در اطراف استان قزوین قرار دارند این امکان وجود دارد خرید حضوری از کارخانه داشته باشد و این بهترین تضمین خواهد بود که مشتری بدون واسطه نیاز خود را تامین میکند، اما برای کسانی که فاصله زیادی دارند و این امکان وجود ندارد که به صورت حضوری و پس از بازدید خرید کنند میزانی به عنوان بیعانه دریافت خواهد شد وقتی که بار بارگیری شد و به سمت مقصد ارسال گردید قبل از تخلیه در انبار شما تسویه انجام و سپس بار خالی میشود.

 

سعی شده در این مرکز با بهترین کیفیت موجود و استفاده از دستگاههای به روز انواع کشمش آماده شود. بسته بندی این محصولات نیز در کارتون است و 5 لایه برای صادرات که 10 کیلویی می باشد و 3 لایه برای بازار داخلی که 9 کیلویی است و مشتری این امکان را دارد علاوه بر اینکه خرید کشمش بسته بندی کارتونی داشته باشد بسته بندی کیسه ای و فله ای این محصولات نیز موجود هست و می تواند سفارش آن را نیز انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما