واردات مرغوب ترین مویز ازبک عمده

این مرکز با اقدام به واردات مرغوب ترین انواع مویز امروز و افغان به صورت عمده نیاز خریداران خود از سراسر ایران را تامین می کند و اگر به دنبال تهیه این محصولات با بهترین قیمت ممکن در بازار هستید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

مویز ازبک عمده

مویز سیاه ازبک و افغان مرغوب

کشورمان در زمینه تولید مویز سیاه بدون هسته خیلی قدرتمند نیست و یکی از علت های این مورد این است که مویز سیاه ایرانی به مانند محصولات وارداتی خوشمزه و خوش طعم نبوده و ظاهر شکیلی نیز ندارد. از طرفی بازار ایران به شدت نیاز به مویز سیاه بی هسته دارد و از آنجایی که اکثر تولیدات ایرانی هسته دار می باشند اقدام به واردات این محصولات از کشور ازبکستان و افغانستان که بهترین تولید کنندگان مویز در سراسر دنیا محسوب می‌شوند می کنیم.

 

این محصولات سیاه رنگ در انواع سایزهای مختلف وارد کشورمان می‌شود که از سایز ۹ تا ۱۵ درجه بندی می شود و هر چقدر اندازه محصول درشت تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت و مردم کشورمان نیز اکثرا به دنبال خرید مویز درشت هستند.

 

اما متاسفانه از زمانی که نرخ ارز بسیار بالا رفت خرید این محصولات نیز کم شد و به همین جهت محصولاتی که سایز آنها کوچکتر است فروش بیشتری دارد در حال حاضر مویز ازبک و مویز افغان در سایزهای ۱۰ تا ۱۲ با فراوانی بیشتری در بازار کشورمان موجود بوده به صورتی که سایز ۱۴ و ۱۵ این محصولات اصلاً موجود نیستند.

مرغوب ترین مویز ازبک

فروش عمده انواع مویز

زمانی که این مطلب نوشته می شود که در اواسط بهمن ماه ۱۳۹۹ می باشد نمونه های مویزی که در مجموعه تولیدی کشمش آراد موجود است عبارتند از:

  1. مویز ازبک سایز ۱۰ و ۱۱ کیلویی ۷۰ هزار تومان (در کارتون ۱۰ کیلویی)
  2. مویز ایرانی ارگانیک و هسته دار کیلویی ۲۵ هزار تومان (در کارتون ۱۰ کیلویی)
  3. مویز فخری هسته دار به همراه دم و شاخه کیلویی ۱۶ هزار تومان (کیسه ای)

 

اگر به دنبال خرید عمده این محصولات هستید می توانید با شماره تماس هایی که در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده و مربوط به مدیر فروش کارخانه است ارتباط گرفته و ابتدا استعلام ‌قیمت نمایید سپس ویدیو محصول آن هم با کیفیت بالا برایتان ارسال می گردد و بار طبق همان به شما فروخته خواهد شد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد کارخانه کشمش در تاکستان دارد و به صورت تخصصی روی صادرات و فروش این محصول در بازار داخل فعالیت می کند اما چون مشتریان ایشان انواع مویز نیز طلب می‌کنند لذا ناچار هستیم که نیاز این دست از مشتریان نیز تامین نماییم و به همین جهت انواع مویز قرمز و سیاه با بهترین کیفیت ممکن در این مرکز موجود می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما