پخش انواع کشمش پلویی بسته بندی شده

پخش انواع کشمش پلویی به صورت بسته بندی شده کارتونی و نیز فله ای و در کیسه در مرکز تولیدی این سایت در تاکستان قزوین انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه این نوع کشمش ها را دارند با قسمت فروش کارخانه تماس بگیرند.

پخش کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی در ایران

یکی از بیشترین مواردی که در مورد کشمش تا بحال شنیده ایم واژه پلویی بوده است. همانطور که در نام این محصول شنیده می‌شود برای طبخ در کنار برنج استفاده می‌شود اما کاربردهای دیگری هم دارد که در پخت نان، شیرینی و کلوچه می باشد.

 

اما این محصول بر سه دسته تقسیم می‌شود که مواردی از آن برای فروش در بازار داخلی و مواردی دیگر برای بحث صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در کشورمان سه نوع کشمش پلویی تولید می‌کنیم:

  1.  کشمش پلویی زرد
  2.  کشمش پلویی قهوه ای یا کهربایی
  3.  و کشمش پلویی مشکی یا قرمز رنگ

 

مواردی که در بالا به آن اشاره شد به ترتیب با نام‌های تجاری کشمش طلایی، کشمش تیزابی سلطانی و کشمش پلویی آفتابی شناخته می‌شود که از این بین کشمش هایی که از مایع تیزاب برای خشک کردن استفاده می گردد برای صادرات بسیار مناسبتر است مانند کشمش طلایی و تیزابی.

اما برای فروش در بازار داخل کشمش پلویی آفتابی بسیار مناسب است و عرضه آن در ایران بیشترین میزان را به خود اختصاص می‌دهد.

از بهترین تولید کنندگان محصول پلویی در ایران می‌توان به مناطق تاکستان، ملایر، ملکان و بناب، قوچان، زنجان و ابهر اشاره نمود.

پخش کشمش بسته بندی شده

فروش و پخش کشمش پلویی بسته بندی شده کارتونی

این سایت یک مرکز تولیدی در تاکستان استان قزوین داشته و انواع کشمش پلویی که در بالا به آن اشاره شد را تولید و بسته بندی میکند.

بسته بندی این محصولات به صورت کارتونی بوده که برای بازار داخلی کارتون 3 لایه و صادرات از کارتون ۵ لایه استفاده می‌شود البته برخی از کارخانه‌ها در ایران این محصولات را در سلفون هم بسته بندی می کنند که عموما هم برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

برای تهیه و خرید محصولات کارتونی شما می توانید هم به صورت حضوری به کارخانه تشریف بیاورید و هم اینکه سفارش اینترنتی داده تا بار از طریق باربری کامیونی یا اتوبوسی به هر نقطه از ایران ارسال گردد.

امکان صادرات این محصولات نیز همان طور که در بالا به آن اشاره شد با این مجموعه امکان پذیر است و شما می توانید با ارتباط گرفتن با جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و درخواست مشاوره نمایید.

 

قیمت‌های داده شده به مشتری کف نرخ بازار تاکستان می باشد و قطعا خیلی ارزان تر نیست چون باعث به هم زدن بازار این شهر خواهد شد، اما بابت کیفیت این تضمین را خواهیم داد که مناسب و مرغوب با دو بار سورت کردن می باشد و به مشتری این اطمینان را خواهیم داد که خبری از غوره یا ضایعات کشمش نخواهد بود.

 

برای مشتریان با حجم بالا این امکان را فراهم نموده ایم تا بتوانند از خط تولید کارخانه کشمش حین فرآوری محصول بازدید نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما