پخش کشمش آفتابی کاشمر

پخش کشمش آفتابی کاشمر در کنار کشمش سبز آجیلی و کشمش زرد قلمی که از بهترین تولیدات این منطقه می باشد در این سایت که خود کارخانه کشمش بسته بندی این محصولات را دارد انجام می شود.

پخش کشمش آفتابی

کشمش آفتابی کاشمر و قوچان

استان خراسان شمالی از تولیدکننده های انواع کشمش در ایران می باشد که شاخص ترین مناطق تولیدی این استان عبارتند از کاشمر، خلیل آباد، قوچان و درگز.

علاوه بر کشمش آفتابی که تقریباً در تمام مناطق تولید کننده انگور در کشورمان تولید می شود، کشمش تیزابی، کشمش سبز و کشمش طلایی قلمی نیز در این مناطق تولید می کنند.

 

محصول آفتابی کاشمر و قوچان از نظر ظاهر با هم تفاوت دارند و در حالت قلمی و پلویی موجود هستند که البته در زمینه تولید این محصول در کشورمان از نظر کیفی سرآمد نیستند و بهترین تولید کننده این محصولات را باید تاکستان و ملایر اشاره نمود.

 

مهمترین بحثی که در میان کشمش آفتابی رایج است این است که باید قند بالایی داشته باشد محصولات استان خراسان از این قاعده مستثنی هستند و از طرفی هسته دار بودن و یا بی هسته نیز مطرح می شود که کشمش این منطقه هسته دار بوده و طبیعتاً مشتری کمتری دارد. با این وجود برای مشتریان که قصد خرید آن را داشته باشند میتوانند با واحد فروش ارتباط گرفته و نیاز خود را تامین نمایند.

پخش کشمش کاشمر

خرید مرغوب ترین کشمش آفتابی در ایران

اگر به دنبال مرغوب ترین نوع کشمش آفتابی در ایران هستید فقط به شما کشمش تاکستان را توصیه می کنیم، محصولات این منطقه علاوه بر اینکه هم نمونه هسته دار آن موجود است و هم بی هسته دارای قند بسیار بالایی بوده که مطابق آمار بیشترین را در ایران به خود اختصاص می دهد.

 

علاوه بر اینکه این محصول به صورت فله ای و کیسه ای که طبیعتاً شسته نشده و دارای دم و شاخه است عرضه می شود، به صورت کاملاً فرآوری شده و در کارتون نیز به فروش می رسد که به آن کشمش پلویی می گویند.

 

از آنجایی که این مرکز کارخانه دار انواع کشمش در تاکستان استان قزوین می باشد لذا شما می توانید به هر دوی این محصولات دسترسی داشته باشید و خریدتان می ‌تواند هم به صورت حضوری در کارخانه و انبار تاکستان باشد و هم این که سفارش را در هر شهری از ایران که هستید بدهید تا بار از طریق باربری و یا وانت برایتان ارسال گردد.

 

لازم به ذکر است که کشمش در ایران و به صورت کلی خشکبار از اوایل مهر هر سال شروع می‌شود و تا سال بعد هم ادامه پیدا می‌کند و هر چقدر محصولی که خریداری می کنید به اوایل فصل نزدیکتر باشد طبیعتاً کیفیت تازه تر و بهتری خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما