کارخانه تولید کشمش آفتابی درجه یک

شما در این مجموعه می توانید به صورت مستقیم از کارخانه تولید کشمش آفتابی درجه یک این محصولات را به صورت بسته بندی کیسه ای و یا کارتونی خریداری نموده و آنها را یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری تحویل بگیرید.

 

محصول آفتابی فرآوری نشده دارای دم و شاخه ⇓

کارخانه کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی در ایران

از جمله کشمش هایی که در ایران در حجم وسیعی تولید می‌شود و تقریباً در تمام مناطقی که انگور در اختیار دارند آن را نیز تولید می کنند کشمش آفتابی بوده که این محصول ممکن است هم به‌ صورت هسته‌ دار باشد و هم به صورت بدون هسته.

 

چون روال تولید آن آسان است باغداران مایلند همیشه میزانی از موجودی انگور خود را تبدیل به این کشمش کنند، به این صورت که وقتی که در شهریورماه که بنا به مناطق مختلف ایران تاریخ برداشت انگور هم متفاوت می باشد محصول را چیدند آن را بر روی کف باغ خود و یا بر روی آسفالت پهن می‌کنند تا شدت نور آفتاب آن را طی دو الی سه هفته تبدیل به کشمش کند.

 

فقط یک نکته بسیار مهم و شاید ریسک در طی تولید آن وجود دارد و آن زمانی است که خدای ناکرده در زمانی که محصول بر روی زمین پهن شده باران بیاید در این صورت از کیفیت محصول و طبیعتاً قیمت آن هم کاسته خواهد شد.

 

نکته جالب دیگری که در مورد کشمش آفتابی وجود دارد این است که این محصول هم به صورت فله ای و فرآوری نشده که دارای دم و شاخه است و در کیسه و گونی می باشد به فروش می‌ رود و هم فرآوری شده‌ در کارخانه که عملیات دم کنی، شستشو و سورتینگ روی آن صورت گرفته و در کارتون بسته بندی آن انجام می‌شود که در این صورت تبدیل به کشمش پلویی شده که رنگ آن قرمز است و در بازار داخلی بسیار پرفروش.

محصول پلویی همان فرآوری شده آفتابی در کارخانه ⇓

کشمش آفتابی درجه یک

کارخانه کشمش آفتابی

اما کارخانه های کشمش در ایران در مناطقی نظیر تاکستان قزوین و ملایر همدان که بیشترین میزان تولید کشمش آفتابی در کشورمان مربوط به همین دو منطقه است کار فرآوری کشمش را انجام داده و آنها را در قالب بسته بندی ۹ کیلویی کارتونی در بازار کشورمان به فروش می رسانند.

 

به صورت کلی اگر این محصولات در کارتون بسته بندی شود باید بدون هسته و بدون دانه باشد اما زمانی که آن را به همان صورت فله ای به فروش می‌ رسانند فرقی ندارد که هسته دار باشد یا بدون هسته که طبیعتاً قیمت بدون هسته بالاتر و مشتریان آن بیشتر خواهند بود.

 

در حال حاضر یعنی اواسط بهمن ۱۴۰۰ و با توجه به این که از شروع فصل تا به الان قیمت انواع کشمش رشد بسیار بالایی به خود دیده، محصول آفتابی بی دانه در درون کیسه و گونی کیلویی ۲۹ هزار تومان به فروش می‌ رسد و کشمش پلویی کارتونی ۳۷۰ هزار تومان در بالاترین کیفیت ممکن و ۳۶۰ هزار تومان با کیفیت درجه یک عرضه خواهد شد.

 

موضوع مهم دیگر این است که این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و شما هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد می توانید با قیمتی مناسب و درب کارخانه ثبت سفارش کنید و شماره تماس مدیر فروش کارخانه هم به همین جهت و برای ارتباط مستقیم شما در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما