عرضه کننده کشمش پلویی به صورت عمده

مشتری در این سایت به صورت مستقیم از عرضه کننده کشمش پلویی خرید خود را انجام خواهد داد که این مورد می تواند هم به صورت عمده باشد و هم جزئی که برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

 

کشمش پلویی آفتابی ⇓

کشمش پلویی عمده

کشمش های پلویی تولید شده در این مرکز

کشمش پلویی از جمله محصولاتی می باشد که در کشورمان بسیار پرفروش است و تقریباً می‌توان آن را در هر خانه ای یافت چون در آشپزی و طبخ در کنار برنج، در سالاد و در پخت و پز کیک و کلوچه و شیرینی و نان کاربرد بسیاری دارد.

 

مناطق زیادی هستند که در ایران این محصول را تولید می کنند که اگر قرار باشد بهترین آنها را نام ببریم باید به منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان و قوچان استان خراسان رضوی اشاره نمود.

 

این محصول در رنگ های متفاوتی تولید می شود که شامل زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ رنگ در ایران موجود می باشد که هم برای فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات از آن استفاده می کنند.

 

اما چون این مجموعه در تاکستان قزوین کارخانه کشمش دارد طبیعتا از تولیدات همین منطقه برای فرآوری و بسته بندی محصولات خود استفاده می کند. محصولات پلویی که این شهر و این کارخانه در اختیار دارد و برای مشتری عرضه می کند شامل کشمش پلویی تیزابی، کشمش پلویی آفتابی و کشمش پلویی خرمایی است که در کارتون های ۹ کیلویی در بازار داخلی عرضه کرده و اگر برای صادرات این محصولات را در نظر داشته باشید کشمش پلویی زرد از تولیدات این مجموعه برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

کشمش پلویی خرمایی ⇓

عرضه عمده کشمش

عرضه عمده کشمش پلویی

تمام محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد، این مرکز امکان فرآوری و بسته‌ بندی آنها را دارد که لازم به ذکر است گفته شود که بسته بندی کشمش آن برای بازار داخل به صورت ۸.۵ کیلو خالص و برای صادرات به صورت ۱۰ کیلو خالص است که برای برخی از مشتریان صادراتی ۵ کیلو خالص هم انجام خواهد شد.

 

اگر شما به صورت عمده قصد کار کردن داشته باشید و چه جزئی می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید چون امکان ارسال حداقل ۱۰ کارتون هم برای مشتری وجود دارد در صورتی که هیچ کارخانه ای حداقل در تاکستان قزوین این کار را انجام نمی‌ دهد.

 

لازم به ذکر است که این مورد هم گفته شود تمامی محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش بی دانه و بی هسته هستند چون مشتری چه در داخل و چه برای صادرات دانه دار و هسته دار آن را نمی پسندد.

 

برای مراکز پخش که قصد خرید کشمش پلویی را دارند امکان خرید چکی هم وجود دارد با دو شرط زیر:

  1. شماره حساب چک قبل از سفارش حتما چک می شود و باید مبالغ بالا تراکنش داشته باشد.
  2. حتما تحقیقات محلی هم انجام خواهد گرفت یعنی شخصی از طرف این مجموعه به مکان فعالیت خریدار رفته و از اطرافیان و همسایگان در مورد خوش حسابی شخص، پرس‌ و جو خواهند کرد.

در صورتی که دو شرط بالا مورد تایید بود ۲۵ درصد کل معامله نقد و مابقی چک نهایتاً یک ماهه دریافت می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما