کشمش آراد | یکی از برندهای مطرح کشمش در ایران

یکی از برندهای مطرح در کشمش ایران، برند کشمش آراد می‌ باشد که مجموعه تولیدی آن در شهر تاکستان استان قزوین واقع بوده و محصولات خود را هم جهت فروش در بازار داخل و هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌دهد.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش آراد در تاکستان قزوین

اگر به دنبال خرید کشمش تاکستان قزوین که برترین تولیدکننده انواع کشمش پلویی در چهار رنگ مختلف می‌باشد هستید یکی از برندهای مطرح ایران، برند کشمش آراد می‌باشد که شما در حال حاضر در یکی از سایت‌های آن قرار دارید و می‌توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش این کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید و ثبت سفارش نمایید.

این مجموعه در واقع ۴ برند مختلف در اختیار دارد که یکی از آنها برند کشمش آراد می‌باشد و هر کدام از آنها را برای مقاصد خاصی بسته‌بندی و به فروش می‌رساند اما باید در نظر داشته باشید کشمش‌های کارتونی در این شهر شامل انواع کشمش پلویی می‌باشند محصولاتی که در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ موجود می‌باشند اما نکته مهم این است که کارخانه فقط چهار محصول اشاره شده را در اختیار ندارد بلکه از هر کدام کیفیت‌های متفاوتی را تولید می‌کند و تقریباً سه کیفیت جلوی مشتری خود قرار می‌دهد، در واقع ۱۲ نوع کشمش مختلف به صورت کارتون شده در اختیار داشته و عرضه می‌کند.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

علاوه بر کشمش‌ های اشاره شده محصولات دیگری نظیر کشمش فله آفتابی، مویز فخری آفتابی، مویز بش آفتابی، کشمش سایه خشک، کشمش پشت لیزری آفتابی و خرمایی و شیره کشمش هم در اختیار دارند و فروش آنها را در حجم بالایی انجام می‌دهند. این مجموعه در شهر تاکستان استان قزوین واقع در شهرک صنعتی خرمدشت فعالیت دارد و مشتریان می‌توانند به صورت حضوری از سراسر ایران برای خرید اقدام نمایند هرچند شرایط فروش غیر حضوری و اینترنتی هم همیشه محفوظ است و با دریافت بیعانه ای، سفارشتان ثبت و بار برایتان ارسال می‌گردد و زمانی که به درب انبارتان رسید تسویه خواهید نمود.

جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش کارخانه و عضو هیئت مدیره شرکت پاسخگوی مشتریان بوده و به مشاوره دادن و دادن قیمت می تواند کمکتان کند و در صورت نیاز به خرید حضوری با ایشان هماهنگ کرده تا این کار به صورت رودر رو انجام گیرد.

کشمش آراد در تاکستان قزوین

معرفی کشمش های آراد

ابتدا باید بدانید کشمش‌های کارتونی در شهر تاکستان به صورت ۹ کیلویی برای بازار داخل هستند یعنی هشت و نیم کیلو کشمش به همراه نیم کیلو وزن کارتون که روی هم ۹ کیلویی محسوب می‌گردند اما برای صادرات یا ۵ کیلویی خالص مورد استفاده قرار می‌گیرد یا ۱۰ کیلویی خالص که جنس کارتون چه برای بازار داخل و چه صادرات ۵ لایه بوده و شیرینگ هم برای صادرات انجام می‌گیرد تا بسته‌بندی محکمی صورت گرفته و به دست خریدارتان برسد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

به صورت کلی تخصص و تبحر تاکستان استان قزوین تولید انواع کشمش پلویی می‌ باشد، محصولات بدون هسته و بدون دانه‌ای که سایز آن در خط تولید زیر ۱۰ میل سورت می‌ گردد و این محصولات چه در داخل و چه خارج از ایران برای مصارف آشپزی و طبخ در کنار برنج و تولید کیک و کلوچه و شیرینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید شما هم در این مجموعه با برند کشمش آراد شامل همین انواع کشمش پلویی می‌باشد که در سه کیفیت اشاره شده در اختیار داشته و به مشتری تقدیم می‌کند که سیاست قیمت گذاری هم در این مجموعه به گونه‌ای است که برای خرید بالای ۱۰۰ کارتون قیمت کف کار برای مشتری فاکتور می‌گردد و برای زیر ۱۰۰ کارتون کمی افزایش قیمت لحاظ خواهد شد چون طبیعتاً کسی که حجم بالا خرید می‌کند با کسی که حجم پایین خرید می‌کند باید تفاوتی وجود داشته باشد البته لازم به ذکر است در این مجموعه حداقل فروش کشمش کارتونی ۳۰ عدد می‌باشد و زیر این تعداد اصلاً ارسال نمی‌گردد.

بر روی کارتون‌های کشمش آراد هیچگونه راه ارتباطی و شماره تماسی نیست تا شمای مشتری خیالتان تا حدودی زیادی راحت باشد از اینکه از مشتری خود دور نخورید اما همانطور که مستحضر هستید اگر خریداری بخواهد این مجموعه را پیدا کند پیدا خواهد کرد حال دیگر به رفتار حرفه‌ای آن کارخانه برمی‌گردد که چطور با مشتری شما رفتار داشته باشد. به صورت کلی روال کار در این مجموعه به این صورت است که اگر شخصی یا تاجر و بنکداری در هر شهر حداقل فروش یک نیسان در ماه داشته باشد به آن شخص نمایندگی داده می‌شود یعنی تحت هیچ عنوانی به شخص دیگری در آن شهر آن برند فروخته نخواهد شد.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

محصول تیزابی ۷۰۰ هزار تومانی ⇓

معرفی کشمش های آراد

خرید با رقابتی ترین قیمت کشمش در ایران

این ادعا در این مجموعه می‌شود که شما می‌توانید با رقابتی‌ترین قیمت ممکن اقدام به خرید کشمش داشته باشید یعنی با کیفیت ارائه شده در این مجموعه پایین‌ تر از آن قیمت دیگری پیدا نخواهید کرد و این موضوع تضمین داده می‌شود. به عنوان مثال در مرداد ۱۴۰۲ قیمت کشمش پلویی آفتابی سرخ رنگ در دو کیفیت سوپر و درجه یک به ترتیب ۸۰۰ و ۷۷۰ هزار تومان فاکتور می‌شود که دقیقاً همین کیفیت‌ها در کارخانه‌های دیگری نظیر سبحان تاک و رزتاک هر کارتونی دقیقاً ۱۰ هزار تومان گرانتر عرضه می‌گردد.

البته متاسفانه بی‌ اخلاقی‌هایی هم در برخی اوقات صورت می‌گیرد به عنوان مثال گاهی اوقات پیش می‌آید که یک کارخانه به علت اینکه بازار را می‌خواهد خراب کند یک پارت فروش خود را با قیمتی تقریبا همان نرخ تولید عرضه می‌کند و به همین صورت باعث خراب شدن بازار می‌گردد و اگر شما همین بار اشاره را در پارت بعدی خرید کنید به قیمت سابق خود برمی‌گردد و بارها این موضوع از کارخانه داران ایرانی برآمده است.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

با وجود اینکه سیاست این کارخانه تولید بار کم کیفیت نیست اما از فروردین ۱۴۰۲ به بعد برای تامین نیاز درصد قابل توجهی از مشتریان جنس کم کیفیت هم تولید می‌شود و با قیمت رقابتی تقدیم می‌گردد. به عنوان مثال جنس سوپر کشمش تیزابی در این مجموعه در حال حاضر ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد و جنس درجه یک ۶۵۰ هزار تومان و با وجود اینکه تا این لحظه هیچ وقت جنس درجه ۲ در این مجموعه کارتون و بسته‌بندی نمیشد اما این کار در حال حاضر صورت می‌گیرد و با قیمت ۵۹۰ هزار تومان فاکتور می‌گردد و مناسب برای اشخاصی است که جنس کم کیفیت با قیمتی رقابتی می‌خواهند. حال جالب است در همین بار اشاره شده که ارزان قیمت هم محسوب می‌شود برخی از کارخانه داران میزانی از آن را با غوره قاطی می‌کنند (حدود ۲۰ درصد) و همین بار را به قیمت ۵۵۰ هزار تومان می‌ توانند عرضه کنند.

محصول پلویی آفتابی ۸۰۰ هزار تومانی ⇓

خرید با رقابتی ترین قیمت کشمش در ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما