بهترین کشمش سلطانی ملایر + قیمت خرید عالی

اگر به دنبال خرید بهترین کشمش سلطانی ملایر هستید می توانید آن را با قیمت خرید عالی از مجموعه تولیدی کشمش آراد و پس از ارتباط گرفتن با مدیر بازرگانی کارخانه تامین نمایید.

کشمش سلطانی؟

کشمش سلطانی در واقع همان کشمش تیزابی می باشد و همان توضیحاتی که در مورد محصول تیزابی داده شده است دقیقاً در مورد محصول سلطانی نیز صدق خواهد کرد. محصولی که رنگ آن قهوه ای است و به صورت بدون دانه و بدون هسته می باشد و حتی الامکان سایز آن در خط تولید کارخانه زیر ۱۰ میل سورت خواهد شد.

محصول اشاره شده تقریباً در تمامی مناطق تولیدکننده کشمش تولید می شود اما مهم ترین و پر حجم ترین آنها عبارتند از ملایر همدان، تاکستان قزوین، بناب و ملکان آذربایجان شرقی، زنجان و ابهر استان زنجان و قوچان استان خراسان رضوی.

کشمش سلطانی؟

مشخصات کشمش سلطانی ملایر

نکته مهمی که در مورد مناطق تولیدکننده کشمش سلطانی در کشورمان وجود دارد این است که اگر شمای مشتری یا تاجر و یا شرکت بازرگانی به دنبال خرید مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع این کشمش باشید قطعاً باید از تاکستان استان قزوین خرید خود را انجام دهید چرا که بالاترین کیفیت این نوع کشمش در کشورمان را به خود اختصاص می دهد.

تولیدات ملایر بیشتر برای کشورهایی مناسب است که بار ارزان قیمت در کنار کیفیتی متوسط تا رو به پایین بخواهند و کسانی که در زمینه انواع کشمش فعالیت کرده باشد به خوبی این مورد را می دانند.

محصول سلطانی ملایر که کیفیت چندانی ندارد. ⇓

مشخصات کشمش سلطانی ملایر

بهترین قیمت کشمش سلطانی با توجه به کیفیت

در بحث بهترین قیمت دو مورد پیش می آید ممکن است شما به دنبال ارزان ترین قیمت کشمش سلطانی در ایران باشید که به شما توصیه می کنیم از تولیدات ملایر خرید خود را انجام دهید که هم کیفیت پایینی دارد و هم قیمتی ارزان تر.

اما اگر به دنبال محصولی میگردید که کیفیتی درخور و رقابتی ترین قیمت بازار را داشته باشد توصیه می کنیم از مجموعه تولیدی کشمش آراد یک کارتون نمونه دریافت نمایید. این ادعا را دارند که بهترین قیمت انواع کشمش را در کشورمان به مشتریان ارائه می کنند و تنها زمانی متوجه می شوید که با تولیدات سایر کارخانه ها مقایسه کنید.

سلطانی بدون گوگرد که رنگی تیره داشته و به آن خرمایی می گویند. ⇓

بهترین قیمت کشمش سلطانی با توجه به کیفیت

خرید کشمش با دو کیفیت تقریبا متفاوت

اگر قصد دارید با عوامل فروش این مجموعه صحبت کنید این را ابتدا بگوییم که این مجموعه همیشه دو کیفیت در قالب سوپر و درجه یک به مشتریان تقدیم می کند که طبیعتاً دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

دو کیفیت اشاره شده را در مقابل شما قرار داده و سپس شما تعیین می کنید که کدام یک از آنها به کارتان خواهد آمد. لازم به ذکر است بسته بندی این کارخانه به مانند سایر کارخانه ها برای صادرات ۱۰ و یا ۵ کیلویی خالص و برای بازار داخل ۸ و نیم کیلو خالص می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما