فروش عمده کشمش سلطانی به قیمت ارزان

در این مرکز فروش عمده کشمش سلطانی به قیمت ارزان مستقیم از کارخانه ممکن شده است و تاجران و شرکت های بازرگانی که قصد خرید محصولات اشاره شده را دارند می توانند با واحد فروش این مرکز تولیدی ارتباط بگیرند.

 

محصول سلطانی تاکستان دارای بالاترین کیفیت این نوع کشمش در ایران ⇓

فروش کشمش سلطانی

فرآوری کشمش سلطانی در تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش علی الخصوص کشمش پلویی در ایران محسوب می‌شود و این محصولات پلویی در ۴ رنگ زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود بوده و علاوه بر بازار داخل جهت صادرات نیز بسیار از آن استفاده می کنند.

 

به محصول پلویی قهوه ای روشن و تیره، کشمش سلطانی یا کشمش تیزابی گفته می شود که بهترین تولید کننده آن در کشورمان در منطقه تاکستان استان قزوین است و در رده های بعدی شهر ملایر، قوچان، زنجان و ابهر قرار خواهد گرفت که مشتری اگر به دنبال خرید محصولی ارزان تر باشد تولیدات این مناطق به کارش خواهد آمد.

 

وجود کارخانه های بسیاری در شهر تاکستان کار فرآوری محصولات اشاره شده را انجام می دهند و نوع وسواسی که باغداران و کشاورزان این منطقه در کنار کارخانه داران آن دارند باعث شده که خروجی محصول این منطقه از نظر رنگ و طعم محصول بهترین در ایران باشد.

 

روال تولید آن هم به این صورت است که باغدار و کشاورز است که انگور را تبدیل به کشمش سلطانی می‌کند و سپس برای فرآوری به کارخانه می فروشد در این هنگام پس از فرآوری بر روی خط تولید، ممکن است میزان رنگ محصول اشاره شده اگر قرار به تولید نمونه گوگردی باشد کم باشد پس مرکز تولیدی هم به آن دود گوگرد خواهد زد تا محصول نهایی کمی روشن تر گردد.

محصول سلطانی ملایر که کیفیت کمتری نسبت به تولیدات تاکستان دارد. ⇓

کشمش سلطانی عمده

فروش کشمش سلطانی با قیمت ارزان

اینکه گفته می‌شود قیمت ارزان به معنای در هم شکستن بازار تولید کنندگان نیست و قرار نیست که نرخ نهایی کشمش ارزان تر از عرف آن باشد اما با توجه به کیفیتی که در این مجموعه بار به دست مشتری می‌رسد خیلی راحت می توانید با دیگر تولید کنندگان محصول را مقایسه کنید و این اطمینان به شما داده می‌شود که قیمت ارائه شده در این مرکز، نرخ کف کار خواهد بود.

 

در حال حاضر کشمش سلطانی در نمونه گوگردی در بهترین کیفیت خود کیلویی ۴۳۵۰۰ تومان و در نمونه بدون گوگرد کیلویی ۳۹ هزار تومان فاکتور می شود که برای بازار داخل و در کارتونهای ۸.۵ کیلو خالص نمونه گوگردی ۳۷۰ هزار تومان و نمونه بدون گوگرد ۳۴۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت خواهد خورد.

 

لازم به ذکر است برای برخی از مشتریانی که نمونه با کیفیتی متوسط که عموماً سلطانی ملایر خواهد بود بخواهند، این کار هم در این مجموعه انجام خواهد شد. به صورت کلی در جلوی مشتری دو کیفیت متفاوت قرار داده می شود با دو قیمت متفاوت و ایشان است که تصمیم می‌گیرد کدام یک را خریداری کند.

 

کشمش سلطانی ملایر در حدود ۶ الی ۹ درصد از تولید تاکستان ارزان تر خواهد بود و این برای مشتریانی که قصد خرید عمده انواع کشمش را دارند می تواند یک ملاک انتخاب باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما