فروشنده مستقیم کشمش پلویی تیزابی

تولید کننده و فروشنده مستقیم کشمش تیزابی پلویی درجه یک تاکستان در این مرکز حضور دارد و مشتری اگر مایل است از تولید به مصرف محصول مورد نظر خود را خریداری نماید کافیست با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرد.

 

محصول تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی پلویی

تولید کشمش پلویی تیزابی

بیشترین میزان تولید و صادرات انواع کشمش در ایران مربوط به کشمش پلویی می باشد که این محصول در حجم وسیع در کشورمان تولید شده و در رنگهای زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود است.

 

ویژگی اصلی این محصولات یکی این است که باید بی دانه و بی هسته باشند و دیگری آنکه سایز آن از ۱۰ میل پایین تر باشد تا بتوان آن را جهت طبخ در کنار برنج و تولید کیک و کلوچه و شیرینی و نان صنعتی بهره برداری کرد.

 

همانطور که در بالا گفته شد رنگ یکی از محصولات پلویی قهوه ای روشن و تیره است این محصول همان کشمش تیزابی پلویی می باشد که برای صادرات و هم فروش در بازار داخلی محصولی بسیار پرفروش و پر طرفدار بوده و آن را در کارتون های ۹ کیلویی در بازار داخل و ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی خالص جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان از برترین تولیدکنندگان محصول اشاره شده به شمار رفته و این محصولات را با کیفیت های متفاوت که همان ظرفیت تولیدی شهر مورد نظر است، را تولید می کنند به این صورت که بالاترین کیفیت این محصولات مربوط به منطقه تاکستان استان قزوین است و ضعیف ترین آن مربوط به ملایر استان همدان.

محصول خرمایی یا همان تیزابی بدون گوگرد ⇓

فروشنده کشمش پلویی

فروش کشمش از تولید به مصرف

این مجموعه و این سایت در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد و محصولات خود را از تولید به مصرف عرضه می کند و هیچگونه دلال و واسطه ای بین شمای مشتری و کارخانه وجود نخواهد داشت. به علت قرار گرفتن این مرکز در شهر تاکستان به عنوان یکی از قطب های تولید کشمش، طبیعتا از محصولات همین منطقه هم برای فرآوری و بسته‌ بندی کشمش استفاده خواهد کرد.

 

اما چون مشتریان این مرکز گاهی اوقات درخواست کشمش تیزابی ملایر هم می کنند برای تامین این عزیزان باید آن را هم در سبد عرضه محصولات در اختیار داشت به این صورت که بار را به صورت فله و با دم و شاخه از باغداران مناطق اشاره شده خریداری و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری روی آن صورت خواهد گرفت.

 

نکته مهم در مورد کشمش تیزابی این است که این محصول به دو صورت در کشورمان تولید و فرآوری می گردد یک حالت زمانی است که پس از آغشته کردن انگور به تیزاب و آماده شدن کشمش به آن گوگرد می‌ زنند که تبدیل به همان محصولی می‌شود که در بالا به آن پرداخته شد و رنگ آن قهوه‌ای روشن است و دیگری زمانی که آن گوگرد نمی‌ زنند که در این صورت قهوه ای تیره خواهد شد و نام آن کشمش خرمایی خواهد بود.

 

شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده می‌توانید علاوه بر استعلام قیمت روز این محصولات، درخواست ثبت سفارش چه به صورت غیر حضوری و چه به صورت حضوری درب کارخانه داشته باشید حتی کارهای صادرات از صفر تا صد آن نظیر بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت تا به مقصد برسد امکان آن وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما