شرکت پخش کشمش پلویی مرغوب

کشمش پلویی مرغوب از تولیدات تاکستان استان قزوین در این مرکز تولید و بسته بندی می شود و اگر شما شرکت پخش و بنکدار هستید می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی جهت سفارش ارتباط بگیرید.

 

کشمش فله ای برای فرآوری در کارخانه ⇓

پخش کشمش مرغوب

فرآوری کشمش پلویی

یکی از فرآورده هایی که در بازار ایران در زمینه انواع خشکبار بسیار خرید و فروش می‌شود کشمش پلویی می‌باشد که این محصول را از کشمش های فله ای که دارای دم و شاخه بوده در کارخانه پس از فرآوری، شستشو و سورتینگ به دست می آورند.

 

ویژگی اصلی محصولات پلویی سایز آنها است که باید زیر ۱۰ میل باشد از طرفی باید محصولات اشاره شده بی دانه و بی هسته باشند و کشمش هایی که این دو ویژگی را داشته باشند در ایران به چهار دسته تقسیم می شود که دارای رنگ های زرد، سرخ، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره می باشد.

 

هر چهار نوع کشمش پلویی که در بالا گفته شد منطقه تاکستان با بهترین کیفیت ممکن آماده می کند و مجموعه تولیدی کشمش آراد هم با توجه به اینکه در این شهر واقع شده طبیعتاً می‌تواند هر ۴ نوع را در اختیار داشته باشد و برای فروش یا صادرات درب کارخانه به مشتری خود قیمت ارائه کند.

 

اما در ایران کشمش پلویی را بیشتر با رنگ سرخ می شناسند که به آن کشمش آفتابی هم می‌گویند که در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی آنها صورت گرفته که در واقع هشت و نیم کیلو خالص به مشتری کشمش داده می شود و نیم کیلو وزن کارتون خواهد بود.

سمت راست: کشمش پلویی سایز پایین تر از ۱۰ میل….سمت چپ: کشمش خوراکی سایز بالاتر از ۱۰ میل ⇓

پخش کشمش پلویی

پخش مستقیم کشمش از کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر تولید محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد و کشمش کیسه ای که ممکن است یا آفتاب خشک باشد یا سایه خشک و همچنین انواع مویز، امکان فروش و پخش مستقیم محصولات خود را از درب کارخانه هم خواهد داشت.

 

در این صورت شما می‌توانید کشمش پلویی را با قیمت کارخانه یا به صورت حضوری و یا به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی خریداری نمایید و این اطمینان به شما داده می شود نرخی که در این مجموعه به مشتری ارائه می گردد قیمت کف کار خواهد بود نه ارزان ترین.

 

به این معنی که وقتی می گوییم ارزانترین قیمت یعنی محدوده قیمتی را خواهیم شکست. به عنوان مثال باید گفت که در اواسط مهر ماه ۱۴۰۰ قیمت کشمش پلویی مرغوب در تاکستان در محدوده ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزار تومان، کارخانه های کشمش به مشتری قیمت می دهند با این تعبیر می توان ۲۷۰۰۰۰ تومان به مشتری قیمت داد اما ۲۶۵ هزار تومان خیر، چون اگر این اتفاق بیفتد یعنی آن مرکز یا آن مجموعه بازار را به هم ریخته است.

 

لازم به ذکر است برروی کارتون‌ هایی که این مجموعه تحویلتان می دهد آدرس دقیق و حتی شماره تماس هم قرار ندارد و این برای شمایی که به دنبال دور نخوردن از مشتری خود هستید می تواند بسیار عالی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما