پخش انواع مویز قرمز به صورت عمده

انواع مویز قرمز به صورت عمده و جزئی در این مرکز تولید و پخش می شود و خریدارانی که به دنبال تهیه محصول تازه برای فروش در بازار داخلی و یا صادرات هستند می توانند از طریق این مرکز نیازشان را در هر حجمی که باشد تامین نمایند.

 

مویز قرمز هسته دار ⇓

پخش مویز قرمز

تولید مویز قرمز در ایران

در کشورمان انواع مویز هم به مانند کشمش در حجم قابل قبولی تولید می شود و این محصول را هم که عموماً برای فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد را در بازار می بینیم که به دو صورت کلی هسته دار و بی هسته تقسیم می شوند.

 

اما اگر قرار باشد از نظر رنگ این محصولات را تقسیم بندی کنیم به دو دسته تقسیم می شوند که یکی مویز قرمز می‌ باشد و دیگری مویز سیاه و به صورت کلی اگر به دنبال خواص این محصول هستید به دنبال رنگ سیاه آن باشید چرا که همان رنگدانه ها خواص زیادی برای بدن به دنبال دارند.

 

اما مویز قرمز هم مشتریان خاص خود را دارد که آن را هم به صورت فرآوری شده که بدون دم و شاخه بوده و در کارتون بسته بندی می شود موجود است و هم به صورت فرآوری نشده که دارای دم و شاخه است و خاک هم ممکن است به گوشت کشمش چسبیده شده باشد و در کیسه عموما آن را می یابیم.

 

از بهترین تولید کنندگان انواع مویز باید به استان فارس اشاره کرد که بیشترین میزان تولید آن را به خود اختصاص می‌دهد، در مراتب بعدی به کاشمر استان خراسان رضوی، تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان می رسیم که البته لازم به ذکر است سردشت استان کردستان و شاهرود استان سمنان هم با وجود این که حجم بالایی در تولید آن ندارند اما مویزهای مرغوب و لوکسی را تولید می‌کنند.

مویز سیاه بدون هسته ⇓

پخش عمده مویز

پخش مویز به صورت عمده

مجموعه کشمش آراد بیشتر در زمینه تولید و صادرات انواع کشمش فعالیت دارد اما برای تامین برخی مشتریان خود که به دنبال تهیه مویز هستند این امکان هم وجود دارد که نیازشان در این مرکز تامین شود، حال یا ممکن است از تولیدات تاکستان باشد که این مجموعه در آن کارخانه دارد و یا از تولیدات استان فارس به خصوص در مناطقی نظیر داراب و دشمن زیاری.

 

لازم به ذکر است در این مجموعه مویز قرمز موجود است و هم مویز سیاه که محصولات قرمز کاملاً هسته‌ دار هستند و نمونه بی هسته آن اصلاً تولید نمی‌شود اما محصولات سیاه رنگ هم نمونه هسته دار آن موجود است و هم نمونه بی هسته آن در دو قالب بسته بندی کیسه ای و کارتونی.

 

پخش این محصولات یا ممکن است از درب کارخانه باشد و یا اینکه در همان مناطقی که این محصولات تولید می گردد، این مورد انجام گیرد به این صورت محصول تازه به صورت از تولید و مصرف به دست مشتری خواهد رسید که مثالی در این مورد ذکر می کنیم:

به عنوان مثال یک نوع مویز قرمز در این مرکز موجود است با نام بش که کاملا ارگانیک بوده و کود و سم به آن نمیزنند و از تولیدات دشمن زیاری و داراب استان فارس است. اگر مشتری سفارشی داشت از طریق کارگرهای همان منطقه بار آماده شده بسته بندی در کارتون هم انجام می گیرد و سپس برای مشتری که ممکن است برای صادرات باشد و چه فروش در بازار داخلی ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما