توزیع مستقیم کشمش طلایی صادراتی

توزیع مستقیم کشمش طلایی صادراتی در این مرکز که خود، تولید و بسته بندی کننده این محصولات در تاکستان استان قزوین است انجام می شود و تاجرانی که به دنبال خرید این نوع کشمش برای صادرات هستند می توانند به بهترین کیفیت آن در این سایت دسترسی پیدا کنند.

کشمش طلایی صادراتی

تولید کشمش طلایی صادراتی

کشمش طلایی یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران به کشورهای عربی علی الخصوص شمال آفریقا و حوزه خلیج فارس می باشد و ایران یکی از بهترین تولید کنندگان این محصول در دنیا به همراه کشور آمریکا و ازبکستان محسوب می گردد.

 

این محصول که به آن کشمش انگوری، کشمش کالیفرنی و کشمش پلویی زرد هم گفته می‌شود در مناطقی نظیر ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و ملایر استان همدان در حجم وسیعی تولید می‌شود ولی اگر به دنبال کیفیت بالای این محصول هستید قطعا باید از تولیدات آذربایجان‌ شرقی خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت برای بازارهایی نظیر عراق و سوریه تولیدات ملایر توصیه می گردد.

 

این مرکز با وجود اینکه در تاکستان استان قزوین فعالیت تولیدی دارد اما برای تامین مشتریان داخل و خارج از ایران نیاز است که بهترین کیفیت کشمش طلایی را در اختیار داشته باشد. به همین جهت از آنجایی که این منطقه به صورت تخصصی این محصول را تولید می کند از ملکان استان آذربایجان شرقی این نوع کشمش را به صورت فله و فرآوری نشده از بارگاه داران آن مناطق خریداری کرده و در کارخانه خود روی آن کارهای فرآوری و بسته بندی را انجام می دهد.

 

البته برای شروع فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برنامه ای در این مرکز چیده شده است که از کشمش ملایر هم در سبد محصولات آن وجود داشته باشد تا نیاز تاجران و مشتریانی که به دنبال خرید این نوع بار هم هستند تامین گردد.

توزیع کشمش صادراتی

توزیع مستقیم کشمش طلایی در ایران

با توضیحاتی که در بالا داده شد متوجه شده اید که می‌توانید بدون واسطه از این مرکز که توزیع مستقیم محصولات خود را انجام می‌دهد، خرید محصول مورد نظر خود را که می تواند کشمش طلایی باشد را انجام دهید و این محصولات را با بهترین گرید ممکن در کارتون های ۱۰ کیلویی جهت صادرات خریداری نمایید.

 

برای خرید دو حالت پیش می آید یا اینکه داخل ایران هستید که می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت کنید و زمانی که بار آماده شد به کارخانه تشریف آورده و پس از تحویل بار تسویه را کامل انجام می دهید و بار را به هر جایی که مایل باشید ارسال خواهید نمود.

 

اما زمانی پیش می آید که مشتری این مرکز خارج از کشور است که چند مشتری آن هم دقیقا به همین صورت در کشورهایی نظیر گرجستان، ارمنستان و قطر وجود دارد که تحت هیچ عنوانی تا الان کارخانه را از نزدیک ندیده اند، اما پس از اعتماد سازی های ابتدایی میزانی به عنوان بیعانه از ایشان دریافت می شود و سفارششان ثبت خواهد شد.

 

پس از فرآوری و بارگیری، محموله به گمرک مورد نظر فرستاده می شود و مامور گمرک (با هماهنگی قبلی البته که هزینه این کار هم دریافت خواهد کرد) وظیفه دارد کارهای استاندارد و بهداشت را خود انجام داده و رسید این موارد را برای مشتری مجموعه تولیدی کشمش آراد، فکس یا ایمیل کندمشتری وقتی که این موارد را ملاحظه نمود اقدام به تسویه خواهد کرد و هر ماه این پروسه به علت تکرر سفارش تکرار می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما