فروش فوری کشمش طلایی ملایر با کیفیت اعلا

فروش فوری کشمش طلایی تولید ملایر و ملکان که از تولیدکنندگان اصلی این محصول در ایران محسوب می شوند با کیفیت اعلا در این مرکز انجام می گیرد و خریدارانی که قصد خرید این محصولات را از تولید به مصرف دارند باید با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

کشمش طلایی ملکان که از تولیدات همین مرکز بوده و بالاترین کیفیت در ایران محسوب می شود.

کشمش طلایی اعلا

کشمش طلایی ملایر و ملکان

 ابتدا این مورد را عنوان می‌کنیم که کشمش طلایی در ایران به دو دسته تقسیم می شود یا گرد و پلویی هست و یا قلمی و دراز. محصول اول از تولیدات استان آذربایجان و مناطقی نظیر ملکان، بناب و مراغه و نیز ملایر استان همدان و محصول دومی از تولیدات استان خراسان رضوی و کاشمر و خلیل آباد می باشد.

 

این که در عنوان این مطلب گفتیم ملکان به منظور نماینده‌ ای برای استان آذربایجان شرقی است و هر سه منطقه ملکان، بناب و مراغه به یک شکل این محصول را تولید می کنند و کیفیت محصولشان برابر است.

 

اما بحث ما در اینجا کشمش زرد قلمی نیست بلکه همان محصول پلویی و گرد است که به صورت بی دانه بوده و از تولیدات استان آذربایجان و استان همدان می باشد. این محصول برای صادرات بسیار مناسب است و کشورهای عربی از خریداران عمده آن محسوب می گردند.

 

اما تفاوتی که کشمش تولید آذربایجان با استان همدان دارد در این است که کیفیت منطقه آذربایجان بسیار بالاست به این صورت که انگور را از پس از آغشته کردن به تیزاب از بارگاه آویزان و سپس به آن گوگرد می‌زنند اما در استان همدان به این صورت است که به همان صورت در سبد به آن گوگرد می زنند که محصول حاصل دارای چند رنگ خواهد بود و طبیعتاً کیفیتی پایین‌تر خواهد داشت.

 

کشمش طلایی ملایر که کیفیتی پایین تر از تولیدات ملکان و بناب دارد.

کشمش طلایی ملایر

فروش فوری کشمش طلایی با کیفیت اعلا

کشمش طلایی ملایر بیشتر برای بازار های ضعیفی مانند عراق، سوریه و اوکراین مناسب می باشد که در بالا توضیح دادیم که کیفیت خروجی آن پایین است اما اگر شما بار را برای کشوری مانند الجزایر، مصر، قطر و امارات بخواهید ناچارید از مناطق استان آذربایجان این کار را انجام دهید.

 

مرکز تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین است و این منطقه از تولیدکنندگان کشمش طلایی نیست به همین جهت چون مشتریانی که با این مرکز تماس می گیرند عموما این بار را با کیفیت اعلا می خواهند لذا ناچاریم با هزینه شخصی کشمش را به صورت فله ای و با دم از باغداران استان آذربایجان خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری آن را انجام دهیم.

 

پس مشتریان در نظر داشته باشند محصول طلایی که به آن کشمش انگوری، کشمش گلدن و کشمش زرد دودی نیز گفته شده و در این مرکز تولید می‌گردد از تولیدات ملکان استان آذربایجان شرقی ایران است و آن را در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص و یا ۵ کیلویی خالص به صورت شیرینک شده درب کارخانه می توانید تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما