تولید کشمش بسته بندی شده پلویی

کشمش بسته بندی شده کارتونی پلویی که در رنگ های قرمز، قهوه ای و زرد در ایران تولید می شود را مجموعه کشمش آراد در تاکستان قزوین تولید می کند و مشتریان صادراتی و یا بازار داخلی می توانند خرید مستقیم از کارخانه داشته باشند.

تولید کشمش پلویی

کشمش های پلویی در ایران

طبیعتاً کسانی که در زمینه محصول کشمش فعالیت می کنند نام پلویی را بارها شنیده اند، اما تقریباً اکثر مردم کشور ما کشمش پلویی را همان محصول سیاه ‌رنگ می شناسند در صورتی که به این صورت نیست و ما رنگ های متفاوتی از این محصول را تولید و بسته بندی میکنیم.

 

کشمش پلویی مشکی در واقع همان کشمش آفتابی می باشد که با دم و شاخه و خاک بوده و وارد خط تولید کارخانه شده و در انتها پس از شستشو، دم کنی و روغن زنی تبدیل به کشمش پلویی می‌شود. این موارد را ما در ایران برای کشمش تیزابی نیز داریم، تیزابی رنگی قهوه‌ای دارد که هم در نمونه گوگرد خورده موجود است و هم در نمونه بدون گوگرد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و هم فروش در بازار داخلی.

 

اما نوع دیگری کشمش پلویی هم در ایران تولید می شود که زرد رنگ است و به آن کشمش طلایی یا کشمش انگوری گفته می‌شود و برای صادرات بسیار مناسب بوده و از بهترین خریداران آن در دنیا کشورهای عربی می باشد که مایلند آنها را در کارتون های ۴ و یا ۵ کیلویی خریداری نمایند.

تولید کشمش بسته بندی

نوع بسته بندی مجموعه کشمش آراد

نوع بسته بندی کشمش در ایران به سه صورت زیر می باشد:

  1. کارتونی که ممکن است ۳، ۴، ۵ و یا ۱۰ کیلویی باشد.
  2. سلفونی که ممکن است ۴۰۰ گرمی و یا ۸۰۰ گرمی باشد.
  3. کیسه ای که ممکن است از ۱۰ کیلویی تا ۴۰ کیلویی انجام گیرد.

 

بسته بندی سلفونی انواع کشمش را شرکت های واسطه ای نظیر برتر و گلستان انجام می دهند و تعداد کارخانه های بسیار کمی در ایران هستند که کشمش را در سلفون پر می کنند.

 

اما دو نوع بسته بندی دیگر را مجموعه کشمش آراد انجام می دهد به این صورت که برای فروش داخل از کارتون ‌های ۹ کیلویی بهره می برد و برای صادرات نیز از کارتون ۱۰ کیلویی خالص و و برای فروش کشمش فله ای نیز از کیسه و گونی استفاده می کنند و ممکن است وزن های متفاوتی داشته باشد و بستگی به سفارش مشتری دارد.

 

در ادامه این مورد را یادآور می شویم که هر سه نوع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد را این مجموعه تولید و به مشتریان داخلی و صادراتی قیمت داده و بارگیری و ارسال می‌کند. ظرفیت تولید روزانه حدود ۱۰ تن کشمش نیز می توانید در نظر داشته باشید که برای مشتریانی که قصد خرید سریع داشته باشند بلافاصله این مورد فرآوری و بسته بندی خواهد گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما