تولید کشمش تیزابی طلایی مرغوب

تولید بهترین کشمش تیزابی طلایی با بهترین کیفیت مرغوب که مناسب برای صادرات می باشد در این مرکز که خود، کار تولید و فرآوری انواع کشمش را انجام می دهد انجام می شود و مشتریان می توانند از این محصول صادراتی برای فروش به کشورهایی نظیر هند، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان و اوکراین استفاده نمایند.

تولید کشمش طلایی

کشمش تیزابی و طلایی مرغوب

تقریباً یک پنجم کشورمان در زمینه تولید انگور و کشمش فعالیت دارد ولی به این صورت است که هر منطقه یک کشمش شاخص دارد نه به این معنی که محصولات دیگر را تولید نمی کند چرا، اما یک نوع محصول آن از مابقی تاپ تر است حالا ممکن است یا محصول برای صادرات باشد یا برای فروش در بازار داخلی.

 

به مواردی که در زیر به آن می‌پردازیم خوب توجه کنید:

  1. منطقه تاکستان استان قزوین بهترین کشمش آفتابی و تیزابی را در ایران تولید می کند.
  2. ملکان، بناب و مراغه استان آذربایجان شرقی بهترین کشمش طلایی ایران را در اختیار دارند.
  3. استان فارس و شهرهایی نظیر شیراز، دشمن زیاری، داراب و بوانات در زمینه تولید مویز بهترین در ایران می باشند.
  4. کاشمر استان خراسان رضوی عالی ترین کشمش های زرد و سبز قلمی یا پیکامی در ایران هستند.
  5. و ملایر استان همدان به مانند تاکستان دو محصول اصلی دارد که همان کشمش تیزابی و پلویی آفتابی است اما با کیفیت کمی پایین تر.

 

با توجه به مواردی که در بالا به آن پرداخته شد و ذکر این نکته که کارخانه کشمش مجموعه آراد در تاکستان واقع شده و از ۴ محصول اصلی کشورمان یعنی محصول سبز، پلویی، تیزابی و طلایی، این شهر دو محصول را در اختیار دارد لذا محصول دیگری که در زمینه صادرات بسیار از آن استفاده می گردد همان کشمش انگوری طلایی بوده که از تولیدات بناب و ملکان بوده و این بار از باغداران دو منطقه اشاره شده به صورت فله ای خریداری کرده و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام می دهیم، اما کشمش سبز به علت دوری بسیار زیاد از منطقه کاشمر امکان مانور زیادی برای این مجموعه نخواهد داشت.

تولید کشمش تیزابی

فروش کشمش صادراتی درب کارخانه

برای مشتریانی که قصد صادرات انواع کشمش دارند باید بدانند که اولین عاملی که می تواند به سودهای مداوم برسند این است که کارخانه یا مرکز تولیدی در ایران باشد تا به آن ها به شکل یک شریک یا همکار نگاه کند نه صرفاً یک خریدار، اگر روند کار به این صورت پیش رود قطعاً هم کارخانه سود خواهد کرد و هم تاجر.

 

در این مرکز نیز سعی شده انواع محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد و نیز کشمش خرمایی را با بهترین کیفیت ممکن تولید کنیم و با قیمتی کف نه ارزان تر از سایر کارخانه‌ها (چون امکان پذیر نیست قوانین بازار را به هم بزنیم) به مشتری بار را تحویل داده تا هم دست ایشان برای دادن تضمین به مشتری به منظور کیفیت راحت باشد و هم بتواند به سود دهی مناسب برسد.

 

محصولات صادراتی در این مرکز در کارتون های ۱۰ کیلویی ۵ لایه بسته بندی می شوند و بر روی کارتون هایی که ما به شما تحویل می دهیم شماره تماس و یا راه ارتباطی وجود ندارد و این قطعا به خریدار اطمینان خاطر می دهد که خریدارش او را دور نخواهد زد. از طرفی این امکان را نیز داریم برای مشتریانی که مایلند در کارتون هایی که راه های ارتباطی خودشان بر روی آن حک شده باشد کشمش را پر کرده، تحویلشان دهیم. طبیعتاً کارهای استاندارد و بهداشت را که برای اظهار به گمرک نیاز است نیز تسلیم شخص خریدار خواهیم نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما