خرید شیره کشمش و شیره انگور ملایر

خرید کشمش و شیره انگور تولید ملایر و تاکستان که از بهترین شیره های موجود در بازار ایران می باشد در این مرکز ممکن شده است و عزیزانی که به دنبال خرید این محصولات با قیمت مناسب هستند می توانند با واحد فروش تماس بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید شیره کشمش

شیره کشمش و شیره انگور

کشمش و شیره انگور دو فرآورده مهم کشمش و انگور می‌باشد که در ایران در مقیاس بسیار زیادی تولید می گردد. علاوه بر فروش در بازار داخلی امکان صادر کردن آن نیز وجود دارد و از آنجایی که این محصول را می‌توان تا مدت طولانی نگهداری کرد لذا نگرانی بابت کم شدن موجودی آن در طول سال وجود ندارد.

 

این مرکز کارخانه بسته بندی و فرآوری کشمش در تاکستان استان قزوین دارد و به صورت تخصصی بر روی این محصول کار می کنند اما در کنار آن اقدام به فروش انواع مویز و شیره کشمش و شیره انگور نیز انجام می دهد که برای خرید آن هم می توانید به صورت حضوری در محل کارخانه و انبار فله اقدام نمایید و هم به صورت غیرحضوری در هر جایی از ایران که هستید.

 

در بالا به این موضوع اشاره شد که قیمت شیره های این مرکز مناسب است و واژه ارزان را به کار نبرده ایم زیرا طبیعتاً وقتی بحث ارزان پیش می آید که قطعاً در کیفیت آن نیز دستبرد خواهد شد اما قیمت مناسب یعنی به ازای آن کیفیتی که شما طلب می کنید به همان اندازه پول نیز پرداخت خواهید کرد.

 

متاسفانه در بازار ایران شیره انگور و شیره کشمش به صورت تقلبی بسیار موجود است و وقتی به عنوان مثال به مشتری می گوییم شیره انگور این مرکز که به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک توسطی خانمی خانه ‌دار تولید می گردد و قیمتی در حدود ۵۰ هزار تومان است می‌گوید که کمی گران است و در بازار میتوانم کیلویی ۴۰ هزار تومان آن را خریداری کنم در صورتی که متاسفانه ما می دانیم در آن محصول چه چیزهایی ریخته شده است.

خرید شیره انگور

خرید شیره های ملایر

شیره های ملایر در ایران بهترین کیفیت موجود را دارند از همین منطقه نیز هست که بیشترین میزان صادرات این محصولات انجام می گیرد. اما در کنار آن تاکستان نیز در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کند و از آنجایی که این سایت در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد اما در کنار آن اقدام به فروش شیره های ملایر و تاکستان نیز انجام می‌دهد.

 

شیره کشمش این مرکز در دبه ۸ کیلویی بسته‌بندی می‌شود و شیره انگور در بطری ۱.۸ کیلویی که البته قابلیت بسته بندی در وزن های دیگر نیز موجود است که این بنا به خواسته خریدار خواهد بود.

 

ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی این امکان را دارید علاوه بر اینکه استعلام قیمت بروز این محصولات را دریافت نماید بلکه مشاوره در مورد این محصولات نیز داشته باشید و در انتها خریدی مناسب را در پیش بگیرید. البته این اطمینان را داریم با کیفیتی که این بار به دستتان می رسد قطعاً خرید های بعدیتان نیز در راه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما