خرید عمده کشمش پشت لیزری

کشمش پشت لیزری یا ضایعاتی و یا سرکه ای به صورت عمده در این مرکز به فروش می رسد و مشتریانی که قصد خرید مستقیم این محصولات را از کارخانه دارند با قسمت فروش مرکز تولیدی ارتباط بگیرند.

خرید کشمش پشت لیزری

کشمش پشت لیزری به گه محصولی می گویند؟

وقتی باغدار انگور را می چیند و آن را به روش آفتابی، سایه خشک و یا تیزابی خشک می کند در کیسه انداخته و برای فروش به کارخانه می آورد.

کارخانه ها در ایران کار فرآوری (شستشو، دم کنی و سورتینگ) را روی آن انجام داده و کشمش ها را بر حسب درجه 1، 2 و 3 بسته بندی می کند.

عموما کشمش درجه یک و دو برای فروش در بازار داخلی با عناوین مختلف عرضه می گردد.

اما کشمش درجه 2 را هم جداگانه در گونی و یا کارتون بسته بندی می کنند که به این محصول کشمش پشت لیزری، کشمش ضایعات و یا کشمش سرکه ای نیز می گویند.

موارد کاربرد این نوع محصول نیز زیاد است که می توان مهم ترین آن را در زیر خلاصه کرد:

  • تولید الکل
  • تولید شیره کشمش
  • خوراک دام و طیور و زنبور عسل
  • تولید سرکه
  • در مواقعی خاص برای صادرات نیز از این محصول استفاده می کنند.

کشمش پشت لیزری عمده

قیمت عمده انواع کشمش کارخانه در 99/3/28

نرخ روز این محصولات را می توانید در صفحات این سایت جستجو کنید و از طرفی راه های ارتباطی شخص مدیر فروش کارخانه را در پایین قرار داده ایم تا مشتری بتواند تلفنی هم این استعلامات را انجام دهد.

این محصولات در کارخانه در کارتون 3 و یا 5 لایه بسته بندی می شوند که ممکن است وزن های متفاوتی داشته باشد: 3، 4، 5، 9، 10 و 12 کیلویی
  • کشمش پلویی کارتون 9 کیلویی    180000 تومان
  • کشمش تیزابی کارتون 9 کیلویی     175000 تومان
  • کشمش خرمایی کارتون 9 کیلویی     170000 تومان
  • کشمش پشت لیزری در کارتون 9 کیلویی     125000 تومان

کشمش های سلفونی که در بازار می بینید مربوط به شرکت هایی نظیر برتر و گلستان هستند که این مراکز تولیدکننده محصول نیستند بلکه از کارخانه های خشکبار محصولات را به صورت کارتونی خریداری و در بسته بندی های شرکتی خود که سلفونی بوده و عموما در دو وزن 400 و 800 گرمی موجود است آنها را پر می کنند.

به صورت کلی قیمت انواع کشمش در ایران اعتباری 48 تا 72 ساعتی دارد.

شاید این مورد برای افرادی که در ایران زندگی و کار می کنند مسئله خیلی پیچیده ای نباشد، اما شخصی که قصد صادرات کشمش و ارسال آن به کشور دیگری را دارد باید به این مورد بسیار دقت کند چون خیلی از کشورها نوسان نرخ را به راحتی نمی پذیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما