خرید و قیمت روز کشمش کالیفرنیا ملکان

جهت خرید و استعلام قیمت روز کشمش کالیفرنیا تولید ملکان، بناب و تاکستان مشتری و یا شرکت بازرگانی می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط تلفنی گرفته و پس از تایید، ثبت سفارش نماید.

کشمش کالیفرنیا

یکی از محصولات تولید شده در کشورمان که برای صادرات بسیار مناسب است کشمش کالیفرنیا نام دارد، این محصول که نام دیگرش کشمش انگوری، طلایی یا پلویی زرد است برای صادرات به کشورهای عربی محصول بسیار مناسبی است.

ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول در دنیا شناخته می‌شود که از رقیبان آن می‌توان به ازبکستان، ترکیه و آمریکا اشاره نمود  که هر ساله حجم قابل توجهی از این کشمش در سراسر دنیا عرضه می گردد.

کشمش کالیفرنیا

انواع کشمش کالیفرنیا

به صورت کلی این کشمش به دو صورت در کشورمان تولید می‌شود که یکی به صورت بارگاهی است و انگور پس از آغشته شدن به مایع تیزاب از داربست آویزان کرده و سپس به آن چند مرتبه گوگرد می زنند و دیگری استفاده از سبد به جای داربست است که در روش اول کیفیت محصول، بالا و در روش دوم کیفیت محصول پایین خواهد بود.

منطقه بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین به صورت بارگاهی این کشمش را تولید می‌ کنند اما در شهر ملایر استان همدان از روش دوم برای تولید محصول اشاره شده بهره می برند.

محصول ملایری ⇓

انواع کشمش کالیفرنیا

مشخصات محصول کالیفرنیایی

ظاهر محصول اشاره شده باید زرد و طلایی باشد و به صورت بدون دانه و بدون هسته بوده و گرد و بیضی شکل است و هر چقدر تعداد دانه های زرد کشمش موجود در یک کارتون بیشتر باشند ارزش و قیمت این پکیج بالاتر خواهد بود.

مشکلی که در مورد محصول ملایری وجود دارد این است که تعداد دانه های سبز، قرمز و سفید درون یک کارتون کشمش کالیفرنیا به حدی زیاد است که اگر مشتری جنس درجه ۱ بخواهد قطعاً از تولیدات این منطقه استفاده نخواهد کرد پس همین توصیه را به شما می کنیم که اگر مشتری شما از عراق، روسیه یا سوریه باشد از تولیدات ملایر استفاده کنید در غیر این صورت تولیدات سایر مناطق قطعاً به کارتان خواهند آمد.

مشخصات محصول کالیفرنیایی

قیمت روز کالیفرنیا تولید ملکان

در ملکان، بناب، مراغه و تاکستان استان قزوین کیفیت همگی این بارها به یک صورت است و چون به صورت بارگاهی این عمل انجام می شود مناسب برای خریداران است که دنبال جنس اعلا می گردند.

در حال حاضر که در اواخر دی ۱۴۰۱ هستیم هر کیلو کشمش کالیفرنیا تولید ملکان کیلویی ۸۰۰۰۰ تومان درب کارخانه فاکتور می‌شود که ممکن است در ادامه افزایش قیمت هم برای این محصول داشته باشیم.

محصول ملایر ⇓

قیمت روز کالیفرنیا تولید ملکان

امکان رزرو ظرفیت خالی برای مشتریان حجم بالا

مجموعه تولیدی کشمش آراد این امکان را به مشتریان خاص خود و البته حجم بالا می دهد که بتوانند از ظرفیت خالی کارخانه جهت پر کردن کشمش خریداری شده درون کارتون‌ هایی با برند خود اقدام نمایند.

به این صورت که شما پس از هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می‌توانید با دادن طرح و کلیشه کارتون خودتان و یا حتی خود کارتون (اگر آماده دارید) به این مجموعه قراردادی بسته که هر ماه، میزانی از تولید این کارخانه درون کارتون های شرکت خودتان پر شود و به این صورت نگرانی از بابت دور خوردن از مشتری خود نداشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما