خرید کشمش کارتونی در 1403

اگر به دنبال خرید کشمش کارتونی در سال 1403 هستید یکی از کارخانه داران کشمش در ایران که کار فروش محصولات خود را به صورت مستقیم انجام می‌ دهد مجموعه تولیدی کشمش آراد بوده که در شهر تاکستان استان قزوین فعالیت داشته و از طریق مدیر فروش کارخانه خود اقدام به عرضه محصولات خود هم در بازار داخل و هم در بازار صادراتی می کند.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

کشمش کارتونی

کشمش کارتونی در واقع تولیدی خط تولید کارخانه‌ ها می‌ باشد و آن انگوری را که باغدار و کشاورز آن را خشک کرده و یا در آفتاب قرار می‌ دهد و یا در سایه، اگر قرار باشد در قالب کشمش کارتونی در بازار عرضه آن انجام گیرد باید به کارخانه‌ های کشمش فروخته شود و این مراکز کار بوجاری و فرآوری را روی آن انجام داده و پس از عملیات دم‌ گیری، شستشو، سورت کردن وارد بسته‌ بندی کارتونی می شود. البته آن کشمش‌ های سلفونی که شما در بازار می‌ بینید مربوط به شرکت‌ های واسطه‌ ای است که از کارخانه‌ های کشمش خرید خود را انجام می‌ دهند و درون سلفون خودشان آنها را پر کرده و در بازار عرضه می‌ کنند.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

مشتریان کشمش کارتونی در واقع بنکداران، مراکز پخش و فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای می‌ باشند نه مصرف کننده جزء، در واقع وقتی که مشتری به دنبال خرید به عنوان مثال یک یا نهایتاً دو کارتون باشد از مراکز پخش نیاز خود را تامین می‌ کنند و این مراکز نیاز خود را از کارخانه‌ های کشمش که یکی از این مراکز مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ باشد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

برای بازار داخل کارخانه‌ های کشمش از کارتون ۹ کیلویی استفاده می‌ کنند که در واقع در تاکستان قزوین به این صورت است که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون و در شهری مانند ملایر به این صورت است که ۸.۲ کشمش یا ۸ کیلو کشمش و مابقی وزن کارتون که برای بالا بردن وزن کارتون از یقه کارتونی استفاده می‌ کنند و برای بازار صادراتی به این صورت است که از وزن خالص کشمش استفاده می‌ شود و وزن کارتون را روی وزن کلی بار نمی‌ آورند. به عنوان مثال یا ۱۰ کیلویی خالص یا ۵ کیلویی خالص و یا در پاره ای اوقات ۳ کیلویی خالص استفاده می‌ شود.

بسته بندی کارتونی به صورت چاپی ⇓

کشمش کارتونی

تولید کشمش در تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع انگور و کشمش در کشورمان می‌ باشد که این مجموعه هم در آن کارخانه کشمش دارد. تولید این منطقه از ایران به همراه ملایر استان همدان حجم بسیار بالایی بوده به گونه‌ ای که حدود دو سوم کل کشمش ایران در اختیار این دو منطقه است و دقیقاً همان کشمش‌ هایی را که در تاکستان تولید می‌ شود در ملایر هم آنها را داریم اما با یک تفاوت بزرگ و آن این است که کیفیت تولیدات تاکستان یک سر و گردن بالاتر از تولیدات ملایر است و مشتری اگر بخواهد جنس درجه یک و اعلا خریداری کند از منطقه تاکستان نیاز خود را تامین می‌ کند.

در این منطقه از ایران کشمش انگوری، کشمش آفتابی و کشمش تیزابی در حجم بسیار زیادی تولید می‌ شود و در کنار آن کشمش عسکری و کشمش فخری هسته‌ دار که به صورت آفتابی خشک می‌ شود و مناسب موارد آبگیری می‌ باشد تولید می‌ گردد. کارخانه‌ های کشمش سه محصول اولی را پس از بوجاری درون کارتون ریخته و تبدیل به کشمش طلایی، کشمش پلویی و کشمش تیزابی سلطانی می‌ کنند که تمامی محصولاتی که به آن اشاره شد در این مجموعه با کیفیتی بسیار بالا توسط دستگاه‌ های پیشرفته موجود خط تولید و نیز دستگاه سورتینگ بسیار مجهز لیزر در این مجموعه کار کیفیت بندی کشمش‌ های اشاره شده را انجام می دهد.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

با وجود اینکه این کارخانه در شهر تاکستان قزوین که از تولیدکنندگان اصلی کشمش است قرار دارد اما برای تامین مشتریان خود گاهی نیاز است که از مناطق دیگری نظیر ملایر یا بناب بار فله خریداری شود به این صورت که به جای آنکه از تاکستان تهیه گردد، از مناطق اشاره شده بار به صورت فله تهیه و درون این کارخانه کارهای بوجاری روی آن صورت می‌ گیرد و یا در قالب بسته‌ بندی این شرکت و یا در قالب بسته‌ بندی شخص خریدار آنها پر شده و در بازار داخل یا صادرات عرضه آنها انجام می‌ گیرد.

بسته بندی کارتونی به صورت لمینتی ⇓

تولید کشمش در تاکستان قزوین

خرید و قیمت کشمش کارتونی

ویژگی منحصر به فرد مجموعه تولیدی کشمش آراد این است که شخص مدیر فروش این کارخانه پاسخگویی نیاز مشتریان است آقای مصطفی عینی که عضو هیئت مدیره این کارخانه نیز می‌ باشد پاسخگوی تماس تلفنی و یا نیاز حضوری مشتریان از سراسر ایران می‌ باشد و حتی جالب آنکه بار را به کشورهایی فرستاده ایم که حتی یک بار هم خریدار کارخانه را از نزدیک ندیده اما با توجه به اعتمادسازی‌ هایی که در بین تماس انجام می‌ گیرد این مهم صورت گرفته است به گونه‌ ای که تاکنون به کشورهایی نظیر ارمنستان، گرجستان، لبنان، الجزایر، مصر و کنیا بار فرستاده‌ ایم که فقط به صورت غیرحضوری ثبت سفارش صورت گرفته است.

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

به علت اینکه اعتبار قیمت‌ ها فقط ۲۴ ساعت است لذا از درج قیمت‌ ها تا جای ممکن اجتناب می‌ کنیم چون باعث اشتباه خریدار می‌ گردد و به عنوان مثال ممکن است حتی تا چند ماه افزایش قیمت نداشته باشیم اما طی چند روز چند درصد افزایش قیمت به کل کشمش‌ ها وارد شود اما با این اوصاف در حال حاضر که در فروردین 1403 هستیم قیمت‌ های کشمش بیان می‌ شود تا یک برآورد کلی نسبت به وضعیت نرخ انواع کشمش داشته باشید البته خرید محصولات هم به صورت حضوری درب کارخانه می‌ تواند باشد و هم به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی در هر جایی از ایران که هستید:

  1. کشمش پلویی آفتابی در قالب کارتون ۹ کیلویی برای بازار داخل یک میلیون و نود هزار تومان
  2. کشمش تیزابی در قالب کارتون ۹ کیلویی برای بازار داخل یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان
  3. کشمش انگوری طلایی در قالب کارتون ۱۰ کیلویی خالص فقط برای بازار صادرات ۱۳۵ هزار تومان و کیفیت پایین‌ تر آن ۱۲۳ هزار تومان.

محصول پلویی آفتابی ⇓

خرید و قیمت کشمش کارتونی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما