شرکت صادراتی مویز سرخ مرغوب

مویز سرخ مرغوب یکی از انواع محصولاتی در ایران محسوب می شود که امکان صادر کردن آن از طریق کارخانه و یا شرکت صادراتی خواهد بود و مشتریانی که قصد خرید این محصول را به صورت فله ای و یا کارتونی دارند می توانند آن را با قیمت تولیدی تهیه نمایند.

شرکت صادراتی مویز

تولید مویز سرخ در ایران

انواع مویز در ایران نه در حجم کشمش، اما به میزان زیادی تولید می گردد و مویز سرخ و مویز سیاه دو گونه اصلی این محصولات محسوب شده که به مانند کشمش هم در سایه، هم در آفتاب و هم توسط مایع تیزاب عمل خشک شدن آن انجام می‌گیرد.

 

این محصول به گونه ای است که هم به صورت فله ای و با دم و شاخه به فروش می‌رسد و هم به صورت فرآوری شده که ممکن است یا مکانیزه باشد و یا دستی و در کارتون عمل عرضه آن صورت می گیرد.

 

اما اگر شما مویز سرخ را برای امور صادراتی در نظر دارید باید این را بدانید که محصول باید کاملاً تمیز شده باشد حال نوع فرآوری آن مهم نیست اما باید در کارتون باکیفیت و محکم عمل بسته بندی آن انجام شده باشد و با توجه به اینکه از مشتریان این محصول کشورهای حوزه خلیج فارس می‌باشد و از طریق آب انتقال محموله انجام می‌گیرد عمل شیرینک هم باید انجام گیرد.

 

تقریباً تمام مناطقی که کشمش تولید می‌کنند مویز هم تولید می‌ کنند که از مهمترین آنها می توان به استان فارس در مناطقی نظیر دشمن زیاری و داراب، استان قزوین در شهری مانند تاکستان، استان همدان و شهری مانند ملایر و استان خراسان در شهر کاشمر این محصول در حجم بالایی تولید می شود.

مویز سرخ صادراتی

خرید مستقیم مویز سرخ و سیاه در این مرکز

در این مرکز با وجودی که فعالیت اصلی و تخصص آن بر روی تولید و صادرات کشمش است اما امکان اینکه مویز هم در آن تأمین نمایید وجود دارد و وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی می گیرید این مورد را به شما گوشزد خواهد کرد.

 

پس فرقی ندارد اگر به دنبال مویز سیاه و یا مویز سرخ هستید می توانید قیمت به روز آن را دریافت و فیلم‌های خود بار را بگیرید و در انتها نمونه فیزیکی بار را هم گرفته و پس از تایید، سفارش خود را یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا به صورت غیر حضوری و سفارش اینترنتی در هر جایی از ایران که هستید انجام دهید.

 

لازم به ذکر است که تمامی مویز های سرخ در ایران به صورت هسته دار هستند و هیچ نمونه سرخی ما در ایران نداریم که بی هسته باشد. اما مویز سیاه به گونه ای است که هم نمونه هسته‌ دار آن موجود است و هم بی هسته آن که این مورد مهم را در نظر داشته باشید نرخ محصول بی هسته همیشه گران تر از هسته دار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما