عرضه عمده کشمش ممتاز کاشمر

عرضه عمده انواع کشمش ممتاز تولید کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی در این مرکز آغاز شده است و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با قیمت مناسب دارند می توانند نیازشان را درب کارخانه تامین نمایند.

عرضه کشمش کاشمر

انواع کشمش کاشمر خراسان رضوی

منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی در کنار سایر مناطق تولید کننده انگور و کشمش که می‌توان به منطقه تاکستان، ملایر، ملکان، بناب و بوانات اشاره نمود از قطب‌ های تولید محصولات در ایران به شمار می رود و تولیدات آنها علاوه بر اینکه در بازار داخلی عرضه می گردد جهت فروش در بازار صادراتی هم کاربرد دارد.

 

تولیدات کاشمر را اگر بخواهیم لیست کنیم به سه محصول اصلی می‌رسیم که شامل کشمش سبز قلمی، کشمش زرد قلمی و مویز قرمز هسته دار قلمی می باشد که دو محصول ابتدایی انحصاری و اختصاصاً مربوط به همین منطقه در ایران بوده و سایر مناطق آن را نمی توانند تولید کنند چون انگور آن را در اختیار ندارند.

 

محصول سبز رنگ که به آن کشمش آجیلی هم گفته می‌شود و محصول زرد رنگ که به هر دوی آنها کشمش پیکانی یا پیکامی هم می‌گویند در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی در بازار می‌توان یافت که این محصولات به وسیله تیزاب آغشته شده و سپس در آفتاب و یا سایه آنها را پهن می کنند و در ادامه به آن گوگرد هم می‌زنند که اگر میزانش بالا باشد تبدیل به محصول زرد و اگر میزانش کم باشد تبدیل به محصول سبز رنگ خواهد شد.

کشمش ممتاز کاشمر

عرضه عمده کشمش برای صادرات

مجموعه تولیدی کشمش آراد شرکت تولید و بسته بندی و نیز صادرات انواع کشمش پلویی را در استان قزوین دارا می باشد و اگر مشتریانش برای صادرات نیاز به محصولات کاشمر داشته باشند می توانند در این مرکز با همان قیمتی که در استان خراسان رضوی به مشتریان خود نرخ می دهند خرید آن را انجام دهند.

 

یک سری همکاری‌ های تجاری با یه تعداد از کارخانه های کاشمر در این مرکز وجود دارد و همین باعث می شود کشمش را فرآوری‌ شده قبل از مرحله بسته بندی خریداری و در کارتون های مجموعه آراد بسته بندی آنها انجام گیرد و از همان جا هم به دست مشتری برسد.

 

چون روال فرآوری و تولید کشمش خراسان با مناطقی نظیر ملایر، تاکستان، زنجان، ابهر و بناب ملکان متفاوت است به همین جهت امکان اینکه بار به صورت فله که دارای دم و شاخه است از باغدار خریداری نمی شود چون دستگاه‌ های مناطق اشاره شده مطابق با محصولات خراسان نیست.

 

از طرفی نیاز است که این موضوع گفته شود که کشمش کاشمر زمانی در دنیا مشتریان بسیاری داشت ولی طی چند سال گذشته به حدی مسئولین ناکفایتی به خرج دادند که کار به جایی رسید که تاجران افغان به ایران آمده و بارها را به صورت فرآوری شده خریداری می‌کردند و در کارخانه بسته بندی خود در افغانستان آن ها را پر می کردند و با نام و برند خود در بازار عرضه می‌کردند. حالا باید دید در دولت جدید چه اتفاقی برای این محصول ارزشمند خواهد افتاد و با توجه به اینکه دیگر شاید تاجران افغان امکان دادوستد در کشورمان را هم نداشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما