عرضه و پخش انواع کشمش بوانات

پخش انواع کشمش بوانات، تاکستان و ملایر که از بهترین محصولات آن می توان به کشمش تیزابی و کشمش آفتابی دانه دار و بی دانه اشاره نمود در این مرکز به صورت از تولید به مصرف عرضه و پخش می گردد و مشتریان می توانند بدون واسطه این محصولات را خریداری نمایند.

پخش کشمش بوانات

کشمش بوانات استان فارس

بوانات استان فارس از تولیدکننده های اصلی و پخش انواع کشمش در بازار کشورمان می باشد.
بهترین محصول این منطقه قطعا کشمش آفتابی آن است که هم به صورت بی دانه آن تولید می گردد و هم دانه دار.

اکثرا کشمش بوانات به صورت فله و کیسه ای عرضه و پخش می شود و تعداد کمی کارخانه در این شهر و نواحی اطراف آن فعالیت می کنند.

اما اگر قرار باشد بهترین تولیدات آفتابی را در ایران خریداری نمایید قطعا به علت درصد قند بالا کشمش تاکستان به شما توصیه می شود.
محصولات این منطقه به داشتن شیرینی طبیعی بالا در بازار ایران شهرت دارند.

کشمش پلویی کارتونی که در بازار ایران خریداری می کنید و در برنج و یا سالاد می ریزید از محصول آفتابی همین منطقه و ملایر همدان بدست می آید که بسیار خوش طعم بوده و رنگی متمایل به سرخ نیز دارد. محصول پلویی در کارخانه پس از فرآوری به آن روغن پارافین می زنند.

عرضه کشمش بوانات

قیمت پخش انواع کشمش در 99/3/23

ابتدا لازم به ذکر است که مجموعه تولیدی این مجموعه در تاکستان استان قزوین واقع شده است و مشتریان (البته فقط صادراتی) می توانند از خط تولید کارخانه کشمش نیز بازدید داشته باشند.
انبار فله نیز در داخل این شهر واقع شده است و مشتریانی که به دنبال خرید کشمش فله یا همان کیسه ای هستند می توانند با بازدید از انبار اقدام به تهیه این محصولات داشته باشند.

  • کشمش آفتابی بی دانه    کیلویی 18000 تومان
  • کشمش عسکری دانه دار آفتاب خشک    کیلویی 16000 تومان
  • مویز دانه دار فخری آفتاب خشک     کیلویی 16000 تومان
  • کشمش قرمز پلویی کارتون 9 کیلویی    180000 تومان
  • کشمش تیزابی قهوه ای روشن کارتون 9 کیلویی    175000 تومان
  • کشمش خرمایی (تیزابی بدون گوگرد) کارتون 9 کیلویی    170000 تومان
  • کشمش سرکه ای کارتون 9 کیلویی    125000 تومان

توجه داشته باشید که علاوه بر خرید حضوری امکان سفارش اینترنتی و غیر حضوری نیز برای مشتریان محفوظ بوده و با باربری اتوبوسی و کامیونی بار به سراسر ایران ارسال می گردد.

به صورت کلی کارخانه های تاکستان از کارتون های 9 کیلویی برای بازار داخل استفاده می کنند که نیم کیلو وزن کارتون و 8.5 کیلو وزن کشمش می باشد.
محصولات کارتون شده و فرآوری شده این شهر به صورت بی دانه و بی هسته می باشند که فروش بیشتری هم در بازار داخل و خارج دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما