فروشنده مستقیم کشمش صنعتی

کشمش صنعتی یا کار در این مرکز تولید می شود و فروشنده مستقیم آن هم با قرار دادن شماره تماس خود راه ارتباطی شما می باشد که می توانید استعلام قیمت نموده و به هر میزانی که باشد ثبت سفارش نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروشنده کشمش صنعتی

تولید کشمش صنعتی

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران خرید و فروش می شود کشمش صنعتی یا کار نام دارد که از آن برای تولید هر محصولی که برای فرآورده‌ های کشمش به حساب می آید استفاده می کنند که می توان به شیره کشمش، تولید الکل و یا استفاده در کیک و کلوچه و شیرینی اشاره نمود.

 

این محصول را کارخانه ها تولید می کنند و توسط باغدار و کشاورز به دست نمی‌آید، به این صورت که وقتی این عزیزان محصول را برای فرآوری و شستشو به کارخانه می آورند تا کارهای تمیز کردن کشمش انجام گیرد دستگاهی در خط تولید قرار دارد به نام واحد سورتینگ، که کشمش ها را درجه بندی می کنند.

 

این دستگاه سورتینگ ممکن است لیزری، دوربینی و یا کالر سورتر باشد که وقتی محصولات درجه یک جدا شد و در کارتون بسته بندی گردید درجه دو و درجه سه در درون سبد پر می‌شود که به این محصولات کشمش صنعتی گفته می‌شود.

 

به این محصول نام های دیگری هم اطلاق می گردد مانند کشمش پشت لیزری، ضایعات کشمش یا کشمش درجه ۲ و ۳ که تمامی محصولات ممکن است آفتابی، تیزابی، سایه خشک، گوگردی باشند و یا مخلوطی از همه این محصولات که در انتها یا در کارتون بسته بندی می شوند و یا در گونی و کیسه.

فروشنده مستقیم کشمش

فروشنده مستقیم کشمش

چون مجموعه کشمش آراد خود مرکز تولیدی در تاکستان استان قزوین دارد طبیعی است که محصولات اشاره شده را خود تولید کرده و به صورت مستقیم از طریق فروشنده و در واقع مدیر فروش کارخانه در سراسر ایران به فروش برساند.

 

برخی از مشتریانی که با این مجموعه تماس می‌گیرند به دنبال خرید این محصولات جهت استفاده در قنادی هستند به همین جهت به آنها کشمش قنادی هم گفته می‌شود که یک تفاوت عمده ای که برای سایر مصارف آن خواهد داشت این است که تحت هیچ عنوانی محصولی را که به قنادی ها به فروش می رسانند بدون سنگ و سنگریزه باید باشد.

 

بهترین حالت محصول صنعتی زمانی است که از کشمش آفتابی به دست آید که به نوعی به آن پشت لیزری آفتابی هم می‌گویند که بدون گوگرد و تیزاب بوده و روغن پارافین خوراکی هم به آن نمی زنند اما اگر به عنوان مثال شما این محصول را برای خوراک دام و طیور بخواهید می توانید ضایعات و یا محصول درجه ۲ و ۳ کشمش تیزابی را هم خریداری نمایید که حتی‌ الامکان بهتر است به آن گوگرد نزده باشند.

 

همان‌ طور که محصولات تاکستان در زمینه تمام تولیدات کشمش در ایران بهترین کیفیت را در اختیار دارد قطعاً محصولات صنعتی این منطقه هم بهترین نوع کیفیت را خواهند داشت. پس اگر به دنبال بالاترین مرغوبیت این نوع بار هستید کشمش تاکستان به شما توصیه می گردد آن هم به دلیل دارا بودن بیشترین میزان درصد قند در ایران.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما