فروشنده کشمش قلمی ممتاز

فروشنده مستقیم کشمش سبز و زرد قلمی که از تولیدات ممتاز استان خراسان و شهرهای کاشمر و خلیل آباد می باشد در این مرکز حضور داشته و علاوه بر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه قیمت، نوع بسته بندی و شرایط کاری می توانید سفارش خود را نیز از طریق ایشان ثبت نمایید.

فروشنده کشمش قلمی

انواع کشمش قلمی در ایران

وقتی نام کشمش قلمی را می شنویم ناخود آگاه ذهن ما به سمت کشمش های کاشمر می‌رود منطقه‌ای در ایران که تولید کننده اصلی این محصولات است و در دو نوع رنگ سبز و زرد این محصولات را تولید می‌کند و علاوه بر اینکه برای بازار داخلی این محصولات را به فروش می رساند برای بحث صادرات نیز فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص می‌دهد.

 

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد کشمش قلمی دراز بوده و از بهترین این تولیدات می توان به کشمش سبز یا همان کشمش آجیلی و کشمش طلایی قلمی اشاره کنیم که به صورت کلی این محصولات را در کارتون های ۳، ۵ و ۱۰ کیلویی برای بازار ایران و صادرات مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

به صورت کلی این محصولات بی دانه بوده اما کشمش های دانه دار نیز در میان آنها دیده می شود و هر دوی این محصولات علاوه بر این که به مایع تیزاب ابتدا آغشته می شوند و خشک می گردند، دود گوگرد نیز به آنها می خورد که اگر میزان آن کم باشد تبدیل به کشمش سبز و اگر میزان زیاد باشد تبدیل به کشمش زرد خواهد شد.

فروشنده کشمش ممتاز

فروش کشمش سبز و زرذ ممتاز

ابتدا لازم است که این مورد را نیز ذکر کنیم که به این محصولات کشمش آجیلی نیز گفته می شود و مصرف محصول سبز رنگ در ایران بسیار بیشتر از محصول زرد رنگ است چون به صورت کلی در ایران کمتر به سمت محصولی می روند که به آن گوگرد زده باشند.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و به صورت تخصصی در زمینه صادرات کشمش و فروش در بازار داخلی فعالیت می کند و این منطقه محصولات قلمی را تولید نمی کند اگر به این صورت بگوییم بهتر است تنها منطقه ای که محصولات قلمی را تولید می‌ کند همان استان خراسان رضوی می باشد.

 

اما گاهی اوقات مشتریانی که از ما کشمش می خرند برای بازار داخلی و چه برای صادرات نیاز به این محصولات دارند که در این مواقع محصول را به صورت فله ای از باغداران کاشمر و خلیل‌آباد خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری و سورتینگ آن را انجام می‌دهیم و با همان قیمتی که کارخانه‌های مناطق اشاره شده به مشتری خود قیمت می دهند نرخ‌گذاری خواهیم نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما