فروش مستقیم کشمش آبگیری از کشاورز

اگر به دنبال تهیه کشمش آبگیری که در کیسه و گونی عموماً بسته‌ بندی آن صورت می‌ گیرد به صورت مستقیم از کشاورز هستید باید بدانید که فروش بدون واسطه این محصولات از طریق کشاورز در مجموعه تولیدی کشمش آراد صورت می‌ گیرد.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش آبگیری

کشمش و خشک شده انگور یکی از پرمصرف‌ ترین انواع محصولات در دنیا شناخته می‌ شود و استفاده‌ های گوناگونی این محصول دارد تا جایی که به آن مفیدترین نوع خشک شده یک میوه گفته می‌ شود. یکی از مصارف پرکاربرد کشمش برای آبگیری می‌ باشد و اگر از کشمش برای تولید هر چیز مایعی استفاده گردد که می‌ توان به الکل، سرکه یا شیره کشمش اشاره نمود به آن محصول کشمش آبگیری گفته می‌ شود.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

تقریباً در تمامی مناطق ایران که انگور را تبدیل به کشمش می‌ کنند این محصول نیز عرضه می‌ شود و مشتریان بسیار زیادی دارد که عموماً هم برای تولید الکل آن از آن استفاده می‌ کنند که شاید اگر بخواهیم درصد بدهیم بیش از ۹۰ درصد مشتریانی که این محصولات را خریداری می‌ کنند برای تولید الکل از آن بهره می‌ جویند چه به صورت صنعتی و چه به صورت خوراکی اما هر نوع از این محصولات قیمت خاص خود را دارد و در واقع اینکه آفتابی باشد یا تیزابی، اینکه هسته‌ دار باشد یا بدون هسته، اینکه قند بالایی داشته باشد یا نداشته باشد همگی در نرخ خروجی آن تاثیرگذار هستند.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

به صورت کلی این محصولات در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و گونی بسته‌ بندی و ارسال می‌ گردند، حداقل در این مجموعه تا به الان محصولات به این شکل بسته‌ بندی می‌ شدند اما هستند برخی از عرضه کنندگانی که آنها را درون کارتون می‌ ریزند و اما توجه داشته باشید اگر این اتفاق بیفتد هر کارتون ۱۵ هزار تومان قیمت دارد یعنی کیلویی ۱۵۰۰ تومان اگر بخواهیم بسته‌ بندی را ۱۰ کیلویی اشاره کنیم به نرخ کلی اضافه خواهد شد که طبیعتاً هیچ توجیهی هم ندارد چون شما زمانی که این محصول را خریداری می‌ کنید کارتون آن را دور می‌ ریزید اما کیسه و گونی هم از جهت اینکه هوا در میان آن جریان دارد و هیچ قیمتی برای مشتری، اضافه نخواهد شد خریدش بیشتر توصیه می‌ گردد.

مویز فخری هسته دار به صورت تمیزنشده ⇓

کشمش آبگیری

بهترین تولیدکننده کشمش آبگیری در ایران

مشتری باید بداند که فرقی ندارد در هر جایی از ایران که بخواهد کشمش آبگیری تهیه کند اینکه بخواهد تمیز شده باشد یا نباشد که این کار یا با دست کارگر صورت می‌ گیرد و یا به صورت مکانیزه در خط تولید کارخانه و حتی الامکان بدون هسته باشد می تواند سفارش مخصوص به این آیتم‌ ها را داشته باشد اما چیزی که یک منطقه را از نظر تولید یک نوع خاص کشمش، منحصر به فرد می‌ کند مهم‌ ترین آیتم برای تولید مواد آبگیری است و آن قند محصول است یعنی هر چقدر قند محصول به صورت طبیعی بالاتر باشد نه تنها نرخ آن بالاتر خواهد رفت بلکه خروجی کار هم قوی‌ تر و قدرتمندتر از آب در خواهد آمد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

منطقه تاکستان استان قزوین بهترین‌ ترین و قنددارترین نوع کشمش را در ایران تولید می‌ کند آنکه آن هم به دو عامل اصلی زیر برمی‌ گردد:

  • به علت اینکه سرما دیرتر به این منطقه می‌ آید باغداران حتی شده در اوایل مهر ماه انگور را می‌ چینند وقت کافی را به آنها می‌ دهد که محصول را به صورت آفتابی تولید کنند که این یک مزیت است و به عنوان مثال در ملایر حداقل ۲ الی ۳ هفته زودتر انگور چیده می‌ شود و باعث می‌ گردد که انگور آن قوام اصلی خود را پیدا نکند و اصطلاحا خام باشد و چیده شود.
  • موضوع دوم به نوع خاک این منطقه برمی‌ گردد این موضوع کاملاً ذاتیست و ربطی به سایر مناطق ندارد نوع خاک این منطقه به گونه‌ ای است که انگور باکیفیتی تولید می‌ کند به گونه‌ ای که درصد قابل توجهی از انگورهای این منطقه تبدیل به کشمش می‌ شوند چون خیلی نمی‌ توان از آنها استفاده کرد چون پس از مصرف اصطلاحا دل آدم را می‌ زند به علت دارا بودن میزان قند بسیار بالا.

محصول آفتابی بی دانه که با دست کارگر تمیز شده است. ⇓

بهترین تولیدکننده کشمش آبگیری در ایران

مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان استان قزوین

مجموعه تولیدی کشمش آراد به واقع یک کارخانه تولید و بسته‌ بندی انواع کشمش پلویی در شهر تاکستان استان قزوین است این مرکز تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت واقع شده و علاوه بر فروش در بازارهای صادراتی در امر فروش داخلی هم بسیار فعالیت دارد و یکی از تولیدات آن کشمش آبگیری است اینکه این تولیدات به چند دسته تقسیم می‌شود در پایین به آن اشاره می‌ کنیم:

به منظور اطلاع از قیمت کشمش آبگیری تاکستان با کارشناس ما در ارتباط باشید.

  1. یک نوع کشمش آبگیری به همان کشمش باغدار و کشاورز برمی‌ گردد یعنی همان خشک شده انگور که درون کیسه و گونی ریخته شده و برای ما می‌ آورند اما ما کارهای بوجاری و فرآوری را روی آن انجام نمی‌ دهیم و به صورت طبیعی و پس از تمیزکردن توسط دست کارگر آن را در بازار عرضه می‌ کنیم حال مشتری ممکن است ۱۰۰ کیلو از آن را بخواهد یا یک تن.
  2. حالت دیگر زمانی است که این کشمش بر روی خط تولید ریخته شده و کارهای فرآوری نظیر شستشو، دم کنی و سورتینگ روی آن صورت گرفته اما واحد سورت کشمش، جنس سوپر و درجه یک را برای بسته‌ بندی کارتونی به کنار می‌ زند اما جنس‌ های ضعیف‌ تر از آن به سمت دیگری می‌ روند که اگر ورودی کار، کشمش آفتابی یا آفتاب خشک باشد که برای موارد آبگیری بسیار عالیست محصول پشت لیزری آفتابی تولید خواهد شد که برای تولید موارد آبگیری بسیار دلخواه مشتریان خواهد بود محصولی که کاملاً تمیز شده است و ۱۰۰ درصد بدون غوره تحویل مشتری داده می‌ شود.
  3. حالت دیگر زمانی است که مشتری مویز فخری یا کشمش عسکری بخواهد محصولاتی که هسته‌ دار هستند و اولویت سوم خریداران کشمش آبگیری در کشورمان می‌ باشد این محصولات هم به مانند مورد یک تمیزشده و به همین صورت عرضه می‌ گردد.
  4. اما یک حالت دیگر هم داریم و آن این است که طی چند سال اخیر و به علت گران شدن کشمش آفتابی در کشورمان متاسفانه خیلی از عرضه کنندگان از پشت لیزری خرمایی به جای پشت لیزری آفتابی استفاده می‌ کنند همانی که در مورد دو به آن پرداخته شد چون محصول اشاره شده شباهت بسیار زیادی به آفتابی دارند و جالب آنکه درون محصول به اندازه ۳۰ درصد، غوره‌ ای که آغشته شده به شیره شکر است و باعث می‌ گردد شما متوجه نشوید که آن ترش است مخلوط می کنند و به همین راحتی قیمت خروجی بار را اگر به عنوان مثال بدون غوره آن کیلویی ۵۰ هزار تومان باشد کیلویی ۴۴ هزار تومان در بازار عرضه می‌ کنند و مشتری از همه جا بی‌خبر فکر می‌ کند که چه محصول ارزان قیمتی را خریده و آن عرضه کننده چه انسان خوبی است.

پشت لیزری خرمایی که با غوره مخلوط شده است. ⇓

مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان استان قزوین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما