قیمت جهانی کشمش پلویی برای صادرات

جهت استعلام قیمت جهانی کشمش پلویی که ممکن است کشمش طلایی و یا آفتابی باشد و برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد می توانید با واحد فروش کارخانه تولید و بسته بندی کشمش آراد واقع در تاکستان قزوین ارتباط بگیرید.

صادرات کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی برای صادرات

کشمش پلویی بیشترین واژه ای است که در مورد این محصولات و کشمش در کشورمان می شنویم و عموماً به سایز گرد و البته ریز کشمش نیز اطلاق می گردد که ممکن است زرد رنگ، قهوه‌ای رنگ و یا قرمز سوخته باشد.

 

این محصولات در مقیاس بسیار بالایی در کشورمان تولید می شوند و تمام آنها نیز صادراتی هستند اما با مقیاس و میزان متفاوت، به صورتی که درصد صادرات کشمش پلویی زرد و قهوه‌ای بسیار بالاست در صورتی که محصول قرمز رنگ را با میزان بسیار کمی صادر می کنند.

 

حالا نیاز است که بگوییم انواع کشمش پلویی به چند صورت در کشورمان موجود است:

  • کشمش زرد که همان کشمش طلایی یا انگوری و یا کالیفرنی می باشد و از بهترین تولید کنندگان آن بناب، ملکان و ملایر است.
  • کشمش قهوه‌ای پلویی همان کشمش تیزابی است که از بهترین تولید کنندگان آن می‌توان به تاکستان قزوین و ملایر اشاره نمود.
  • کشمش قرمز پلویی همان کشمش آفتابی می‌باشد که از بهترین تولید کنندگان آن می‌توان به تاکستان قزوین و ملایر اشاره کرد.

صادرات کشمش پلویی

قیمت صادرات کشمش های پلویی

مجموعه کشمش آراد علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز بسیار فعال بوده و هر سه محصول صادراتی که در بالا به آن اشاره شد را با بهترین گرید ممکن آماده می کند. قیمت محصول صادراتی با نوسانات نرخ ارز تغییر می کند به همین جهت شماره تماسهای مدیر فروش کارخانه را در صفحات این سایت قرار داده ایم تا شما بتوانید با ارتباط گرفتن با ایشان استعلام به روز نرخ کشمش را انجام دهید.

 

در اواسط آذر ماه ۱۳۹۹ سه محصول پلویی که در بالا به آن اشاره شد در کارتون ۱۰ کیلویی خالص که پنج لایه بوده و شیرینک که هم انجام میگیرد تحویل درب کارخانه دارای قیمت های زیر می باشند:

  1. کشمش زرد پلویی تولید ملکان دارای قیمتی معادل ۳۵۵۰۰ تومان می باشد.
  2. کشمش قهوه‌ای پلویی تولید تاکستان دارای قیمتی معادل ۲۵۵۰۰ تومان می باشد.
  3. کشمش قرمز پلویی تولید پاکستان دارای قیمتی معادل ۲۴۵۰۰ تومان می باشد.

 

شما با ارتباط گرفتن با جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش مجموعه ابتدا قیمت به روز این محصولات را دریافت خواهید کرد و سپس برای مشاوره و یا خرید می توانید حضوری به به کارخانه تشریف بیاورید و پس از بازدید از خط تولید اقدام به ثبت سفارش داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما