قیمت خرید کشمش آفتابی خشک قزوین

جهت استعلام قیمت خرید کشمش آفتابی خشک منطقه تاکستان استان قزوین که برترین تولیدکنندگان این کشمش در ایران شناخته می شود مشتری می تواند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرد.

 

محصول آفتابی خشک فرآوری نشده در کیسه ⇓

خرید کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی خشک در استان قزوین

استان قزوین در شهرهایی نظیر تاکستان، شال، اسفرورین و نرجه از تولیدکنندگان انواع کشمش علی الخصوص کشمش آفتابی خشک در کشورمان محسوب شده و مشتریان هر وقت به دنبال جنس آفتابی باکیفیت هستند قطعاً از تولیدات مناطق اشاره شده خرید خود را انجام می دهند.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و از تولیدات همین منطقه هم جهت فروش فله ای که دارای دم و شاخه و تمیز نشده استفاده می کند و هم آن را جهت فرآوری در خط تولید بهره برده و تبدیل به کشمش پلویی می کند که در کارتون های ۹ کیلویی در بازار ایران یافت می شود.

 

اولین محصولی که باغداران و کشاورزان به دنبال تولید آن از انگور هستند همین کشمش آفتابی است چرا که روال تولید آن ساده است و کافی است وقتی که در شهریورماه که عموماً از اواسط تا اواخر این ماه طول می کشد انگور را چیدند آن را بر روی زمین باغ یا آسفالت پهن کرده تا نور آفتاب آن را طی دو الی سه هفته تبدیل به محصول آفتابی کند.

 

هم نمونه دانه دار این محصول در کشورمان و این منطقه تولید می‌شود و هم بی دانه ی آن که البته مشتریان بی‌ دانه بیشتر بوده و طبیعتاً قیمت بالاتری هم به خود اختصاص می‌ دهد که تمام محصولاتی که به آن پرداخته شد در این مجموعه موجود بوده و امکان خریداری برای مشتریان در سراسر ایران وجود دارد.

محصول آفتابی فرآوری شده در کارتون که به آن پلویی قرمز هم می گویند. ⇓

قیمت کشمش آفتابی

قیمت محصول آفتابی مرغوب در تاکستان

کارخانه های بسیاری در شهر تاکستان و اطراف آن کشمش آفتابی را در دو حالتی که در بالا به آن پرداخته شد در اختیار داشته و کار فروش آن را انجام می دهند و این محصول را که بیشتر جهت فروش در بازار داخل کاربرد دارد بسته بندی و ارسال می کنند.

 

یکی از همین مجموعه ها، همین مجموعه کشمش آراد هست که شماره تماس مدیر فروش کارخانه نیز در صفحات این سایت قرار داده شده تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید و پس از دریافت مشاوره، استعلام قیمت به روز را نیز گرفته و سپس تصمیم بگیرید که قصد خرید دارید یا خیر.

 

اگر محصول را به صورت فله ای بخواهید در کیسه و گونی بسته بندی آن انجام می گیرد که عموماً بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو این کار صورت خواهد گرفت و اگر محصول را به صورت فرآوری شده بخواهید طبیعتاً در کارتون آن را خریداری می کنید آن هم برای بازار داخل به صورت ۸.۵ کیلو خالص است که اصطلاحاً به آن ۹ کیلویی می گویند.

 

خرید کشمش آفتابی درب کارخانه هم وجود دارد و شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جهت خرید حضوری اقدام نمایید البته اگر حجم خرید بالا باشد، طبیعتاً برای فروش ۴۰ یا ۵۰ کارتون خرید حضوری توجیه ندارد و بار برایتان از طریق باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما