قیمت مویز سرخ هسته دار

جهت استعلام قیمت کشمش و مویز هسته دار از بهترین تولیدات شیراز، بوانات، تاکستان و ملایر به صورت فله ای و با دم و در کیسه و نیز کارتون شده که به صورت سنتی تمیز می شود می توانید با واحد فروش کارخانه ارتباط گرفته و در صورت رضایت از نرخ اقدام به ثبت سفارش نمایید.

قیمت مویز سرخ

کشمش و مویز سرخ هسته دار

کشمش و مویز سرخ از جمله محصولاتی است که در بازار کشورمان عرضه شده و در حجم وسیعی نیز تولید می گردد. به واقع این محصولات یا آفتاب خشک هستند و یا سایه خشک که مشتریان زیادی در داخل کشور دارد اما کمتر از آن برای صادرات استفاده می کنند.

 

ما در ایران هم کشمش سرخ هسته دار داریم و هم کشمش سرخ بی هسته اما در زمینه مویز این مورد را حتماً باید توجه داشته باشید که تمامی این محصولات هسته دار یا دانه دار هستند که از بهترین تولیدات تاکستان قزوین، ملایر همدان و مناطق زیادی در استان فارس نظیر داراب، دشمن زیاری، بوانات و شیراز می باشند.

 

این نوع محصولات برای عرضه به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. یا تمیز نشده با دم و شاخه و در گونی و کیسه عرضه می شود.
  2. یا اینکه تمیز می شود آن هم به صورت سنتی و دستی که دم و شاخه نخواهد داشت و در کیسه عرضه می گردد.
  3. و یا اینکه همین مورد شماره ۲ است اما به جای کیسه در کارتون بسته بندی و به فروش می رسد.

قیمت مویز هسته دار

قیمت انواع مویز سرخ یا قرمز

روند عرضه و فروش انواع کشمش و مویز در این مرکز به گونه‌ای است که شما با این محصولات ابتدا در این سایت آشنا شده و از آن جایی که شماره تماس مدیر فروش مجموعه در تمامی صفحات سایت قرار گرفته می توانید جهت مشاوره بیشتر و یا استعلام قیمت به روز با ایشان ارتباط بگیرید.

 

از انواع مویز سرخ که قابلیت عرضه و فروش آن در سراسر ایران و حتی برای صادرات وجود دارد در زیر اشاره خواهیم نمود:

  1. مویز فخری
  2. مویز ریش بابا
  3. مویز بش
  4. و مویز رطبی

 

یک نکته مهم در مورد محصولات استان فارس وجود دارد و آن اینکه تمام مویز های قرمز این منطقه به صورت ارگانیک تولید می‌شوند یعنی اینکه هیچ کود و سمی به آنها در طی پروسه تولید زده نخواهد شد و حتی دیمی رشد آن به اتمام می رسد یعنی به آن آب هم نمی‌دهند که در بسیاری از زمین‌های کشاورزی ایران متاسفانه با پساب آبیاری انگور را انجام می دهند به همین جهت محصولات این استان ار نظر غذایی ارزش بسیاری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما