قیمت کشمش انگوری بناب + پخش تولیدی عمده کارخانه

اگر به دنبال یافتن قیمت کشمش انگوری بناب هستید می توانید به صورت مستقیم با مدیر بازرگانی کارخانه تولیدی کشمش آراد که به صورت عمده محصولات خود را عرضه و پخش می کند ارتباط تلفنی داشته باشید.

کشمش انگوری

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید شده و در کارخانه های کشمش، بوجاری و بسته بندی می شود کشمش انگوری نام دارد، محصولی که نام های متعددی داشته که می‌ توان از آن جمله به کالیفرنیا، طلایی و پلویی زرد اشاره نمود.

این محصول از انگور بی دانه تولید می شود و پس از آغشته کردن آن به مایع تیزاب وقتی که کشمش تولید شد به حدی به آن گوگرد می زنند تا رنگ آن طلایی و زرد شود. از تولید کنندگان اصلی آن در کشورمان می توان به بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان اشاره نمود.

کشمش انگوری

کشمش انگوری بناب

شهر بناب از توابع استان آذربایجان شرقی کشمش انگوری را هر ساله در مقیاس بسیار زیادی آماده کرده و به کارخانه های کشمش برای فرآوری و بسته بندی به فروش می رساند.

کشمش این منطقه که از بارگاه برای تولید آن استفاده می شود کیفیت قابل ملاحظه‌ای داشته که حتی مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین قرار دارد و این شهر از تولیدکنندگان این کشمش محسوب می‌شود اما بار فله مربوط به این کشمش را (همانی که دارای دم و شاخه است.) از بارگاه داران و باغداران بنابی تامین می نماید تا کیفیت محصولات خود، قابل ذکر شود.

ترفندی که خیلی از مراکز تولیدی و فروشنده ها انجام می دهند و آن عکس گرفتن محصول در مقابل نور آفتاب و نور لامپ می باشد که در این حالت محصول، بسیار زردتر به نظر می رسد.⇓⇓⇓

کشمش انگوری بناب

قیمت محصول انگوری در زمستان  ۱۴۰۱

در حال حاضر که در اواسط زمستان ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش انگوری به کیلویی ۸۰ هزار تومان در بهترین کیفیت که همان بارگاهی است می رسد و اگر از تولیدات ملایر که کیفیتی پایین تر دارد بخواهید هم کیلویی ۶۸,۰۰۰ تومان درب کارخانه معامله خواهد شد.

متاسفانه باز هم با بی تدبیری دولت و مسئولین اقتصادی کشور از اوایل دی ماه قیمت فله این کشمش توسط دلالان این محصول استراتژیک، تقریباً ۲۰ درصد افزایش یافت که باز هم در صادرات آن دچار مشکلات عدیده ای در قیمت دهی خواهیم شد.

عکس واقعی محصول انگوری ⇓⇓⇓

قیمت محصول انگوری در زمستان  ۱۴۰۱

خرید مستقیم کشمش از کارخانه تولیدی

این امکان به شما در این سایت داده شده است که به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی، خرید انواع کشمش صادراتی و داخلی را انجام دهید که یکی از محصولات تاپ و باکیفیت آن همین کشمش انگوری بناب است.

تقریباً هر تماسی که برای استعلام قیمت این محصول با مدیر شرکت می شود این موضوع را اذعان می کند که برای استعلام کیفیت، حضوری به کارخانه تشریف بیاورند، وقتی که نمونه جنس را دیدید و قیمت را دریافت کردید با تولیدات سایر کارخانه ها مقایسه انجام خواهید داد و متوجه این موضوع خواهید شد که کدام یک از این مراکز تولیدی از لحاظ رفتار حرفه‌ای و دادن جنس باکیفیت سرآمد دیگران می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما