قیمت کشمش بی دانه انگوری + فروش عمده

اگر به دنبال استعلام قیمت کشمش بی دانه انگوری طلایی هستید می توانید با شماره تماسهای قرار گرفته همین سایت ارتباط تلفنی برقرار نمایید و این را بدانید که فروش عمده این محصولات جهت صادرات نیز از درب همین کارخانه انجام می شود.

کشمش بی دانه انگوری

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می شود کشمش انگوری نام دارد که این محصول به صورت بدون دانه و بدون هسته موجود می باشد.

کشمش اشاره شده برای صادرات محصول بسیار مناسبی است و مقصد درصد قابل توجهی از تولیدات کشورمان راهی کشورهای عربی خلیج فارس و آفریقایی می شود که در پاره‌ای اوقات کشورهای شمالی ایران و حتی اروپایی از واردکنندگان محصول اشاره شده محسوب می گردند.

کشمش بی دانه انگوری

ویژگی کشمش انگوری

برای تولید کشمش انگوری از انگور بی دانه استفاده می‌ شود و روال کار به این صورت است که وقتی انگور چیده شد آن را ابتدا به مایع تیزاب داغ آغشته نموده و سپس از بارگاه که داربست های فلزی و چوبی می باشد آویزان می‌کنند و سپس به آن دود گوگرد می زنند به گونه ای که رنگ محصول طلایی و زرد شود.

از تولیدکنندگان محصول اشاره شده فقط باید به بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان اشاره نمود که این کشمش را یا به صورت بارگاهی که کیفیت بالایی دارد و یا به صورت سبدی که کیفیت بالایی ندارد تولید می کنند.

محصول انگوری ملایر که کیفیت بالایی ندارد. ⇓

ویژگی کشمش انگوری

قیمت کشمش انگوری در زمستان  ۱۴۰۱

در حال حاضر که در دی  ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش انگوری رو به افزایش گرفته به گونه ای که حدود ۲۰ درصد رشد را مشاهده می کنیم و این اتفاق از اول دی ماه به بعد رخ داده است.

قیمت کشمش اشاره شده در بهترین کیفیت ممکن تا قبل از دی ماه ۶۶,۰۰۰ تومان فاکتور میشد به گونه ای که در حال حاضر حدود ۸۰ هزار تومان برای مشتری فاکتور می شود که البته لازم به ذکر است دلار نیمایی برای برگشت ارز حاصل از صادرات این محصول برداشته شده و تبدیل به دلار متشکل ارزی که نرخی نزدیک به نرخ آزاد دارد کرده است.

قیمت کشمش انگوری در زمستان  ۱۴۰۱

فروش درب کارخانه کشمش

مجموعه تولیدی کشمش آراد تنها سایت اینترنتی ایران است که خود کارخانه کشمش دارد نه اینکه واسطه و دلال باشد و شما اگر یک نمونه کیفیت از هر نوع کشمشی را در کنار نمونه کارخانه دیگری یا عرضه‌ کننده دیگری قرار دهید به خوبی متوجه رقابتی بودن قیمت این مجموعه خواهید شد.

شما علاوه بر این که می توانید حضوری درب کارخانه و پس از بازدید بار سفارش خود را ثبت نمایید بلکه در هر جایی از دنیا که باشید این مجموعه می‌تواند صفر تا صد بار را تا زمانی که به دستتان می رسد بر عهده بگیرد که طبیعتا هر هزینه جانبی که پیش خواهد آمد شما پرداخت خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما