قیمت کشمش طلایی در تهران

اگر مشتری انواع کشمش در تهران هستید می‌ توانید قیمت کشمش طلایی را به صورت کارتون شده و ۹ کیلویی از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین در این مجموعه استعلام نموده و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت بار اقدام به ثبت سفارش داشته باشید.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کشمش طلایی

ابتدا باید بگوییم منظور این مقاله آن کشمش طلایی یا پلویی زرد یا انگوری که به آن می‌ گویند نیست چون کشمش اشاره شده فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و به ندرت از آن برای بازار داخل استفاده می‌ کنند اما منظور کشمش طلایی این مقاله در واقع همان کشمش تیزابی است که به اشتباه، بنکداران و مراکز پخش در ایران به آن طلایی می‌ گویند در صورتی که رنگ این محصول قهوه‌ ای روشن است و فقط یک بار به آن گوگرد زده شده برعکس نمونه طلایی که ممکن است چند بار به آن گوگرد بزنند تا رنگ محصول کاملاً زرد شود.

برای استعلام قیمت کشمش محلی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

اما کشمش تیزابی محصولی است که تقریباً در تمامی مناطقی که انگور در اختیار دارند این کشمش را هم تولید می‌ کنند چون ماندگاری بالایی دارد و برای باغدار به صرفه است و اگر مشکل مالی نداشته باشد ممکن است آن را تا چندین ماه در انبار خود ذخیره کند و سپس آن را برای فروش به کارخانه بیاورد و جالب آنکه محصول اشاره شده هم برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد، اما چون در بازار داخلی هم فروش بسیار بالایی دارد عموماً بنکداران به دنبال خرید این نوع کشمش نیز هستند.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

محصول اشاره شده از انگور بی دانه تولید می‌ شود به این صورت که وقتی در شهریورماه اقدام به چیدن انگور کردند آن را به مایع تیزاب داغ آغشته نموده و سپس تصمیم می‌ گیرند به آن گوگرد بزنند یا نزنند. اگر بزنند که تبدیل به همان محصولی می‌ شود که در بالا به آن پرداخته شد و اگر نزنند کشمش خرمایی تولید خواهد شد که رنگ آن قهوه‌ ای تیره است در واقع کشمش تیزابی به دو دسته گوگردی و بدون گوگرد تقسیم می‌ شود که هر کدام هم مشتریان خاص خود را دارد اما به صورت کلی نمونه طلایی رنگ، فروش بیشتری نسبت به نمونه تیره‌ تر دارد.

محصول تیزابی گوگردی کیفیت متوسط (سمت چپ) و بدون گوگرد (سمت راست) ⇓

کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی

اما مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از تولیدکنندگان کشمش تیزابی طلایی در ایران می‌ باشد که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است منطقه‌ ای از ایران که بالاترین کیفیت کشمش تیزابی طلایی را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد و یک سر و گردن از تولیدات سایر مناطق تولیدکننده آن نظیر ابهر، ملایر، خنداب، بناب و ملکان و قوچان بالاتر است و مشتری اگر بخواهد جنس باکیفیت و سوپر خریداری کند قطعاً باید از تاکستان نیاز خود را تامین کند در غیر این صورت سراغ خرید از مناطق اشاره شده خواهد رفت.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

جالب آنکه ما سه کیفیت از این نوع کشمش می‌ توانیم خرید کنیم که یکی اصطلاحا سوپر نامیده می‌ شود دیگری درجه یک و دیگری هم کیفیتی پایین‌ تر از درجه یک (نه اینکه درجه دو باشد) که هر کدام طبیعتاً قیمت‌ های مخصوص به خود را دارند و مناسب برای اقشار مختلف خریدار می‌ باشد به هر حال یکی جنس باکیفیت و اعلا که قیمتی بالاتر دارد می‌ خواهد و یکی دیگر هم ممکن است جنسی ارزان قیمت‌ تر که کیفیتی پایین‌ تر داشته باشد را خریداری کند.

این محصولات در این مجموعه در قالب کارتون ۹ کیلویی عرضه می‌ شود اگر برای بازار داخل باشد به این صورت که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون خواهد بود و جنس کارتون ۵ لایه می‌ باشد که کیفیت بسیار بالایی داشته و نگرانی از بابت اینکه در طی بارگیری تخریب گردد اصلاً نباید داشته باشید. لازم به ذکر است که این محصولات برای صادرات در کارتون‌ های ۱۰ کیلویی خالص یا نهایتاً ۵ کیلویی خالص بسته‌ بندی می‌ شوند که اگر این محصولات را در کارتون ۵ کیلویی بخواهید قیمت آن اندکی افزایش پیدا می‌ کند که این افزایش به علت نرخ کارتون خواهد بود نه دستمزد کارخانه.

تیزابی گوگردی اعلا ⇓

تولید کشمش طلایی

قیمت کشمش طلایی در تهران

تهران و بازار بزرگ آن خریدار اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می‌ شود یعنی بزرگترین بازار خرید و فروش در کشورمان بازار مولوی تهران است که روزانه حجم قابل توجهی از انواع کشمش پلویی آفتابی، تیزابی طلایی و کشمش سبز آجیلی را به فروش می‌ رساند پس ممکن است شما که این مقاله را می‌ خوانید یکی از بنکداران همین منطقه باشید که بخواهید مناسب‌ ترین قیمت انواع کشمش را دریافت نموده و اقدام به ثبت سفارش داشته باشید که یکی از مجموعه‌ هایی که به صورت مستقیم و بدون واسطه محصول خود را به فروش می‌ رساند همین کارخانه یعنی کارخانه کشمش آراد می‌ باشد.

ویژگی برتر این مجموعه این است که شخص مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی پاسخگوی مشتریان از سراسر ایران است شما با شخصی ارتباط می‌ گیرید که نفر اصلی در کارخانه است و صحبت ایشان دوتا نخواهد شد برعکس خیلی از سایت‌ ها و پیج‌ های اینستاگرامی که همگی دلال واسطه هستند و شما در حقیقت با یک واسطه بین خودتان و کارخانه وارد معامله می‌ شوید که این مورد گرفتاری‌ های خاص خود را دارد اما از طریق ایشان می‌ توانید قیمت روز را دریافت نموده و هرگونه سوالی نسبت به این محصولات داشته باشید از ایشان جویا شوید.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

در حال حاضر که در نیمه دوم دی ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش طلایی در کارتون ۹ کیلویی در بالاترین کیفیت ممکن یک میلیون ۲۳۰ هزار تومان می‌ باشد که اگر جنس درجه یک را بخواهید یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و اگر جنسی با کیفیتی پایین‌ تر بخواهید یک میلیون و صد هزار تومان می‌ توانیم آن را به مشتری درب کارخانه تحویل دهیم. البته این‌ ها قیمت‌ های نقد هستند که اگر بخواهید به عنوان مثال چک یک ماهه بدهید علاوه بر اینکه اندکی افزایش قیمت به آن خواهد خورد بلکه ۵ درصد کل معامله را نیز نقداً از شما ابتدای کار دریافت خواهیم کرد.

تیزابی بدون گوگرد یا همان خرمایی ⇓

قیمت کشمش طلایی در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما