قیمت کشمش مویز بی هسته درجه یک

قیمت کشمش مویز بی هسته درجه یک که در بازار ایران بسیار خرید و فروش می شود در سایت بازار خشکبار ایران و مجموعه تولیدی کشمش آراد قابلیت استعلام نرخ و تامین به صورت عمده و جزئی در کارتون های ۱۰ کیلویی را دارد.

انواع کشمش موجود در بازار ایران

به صورت کلی در کشورمان 3 نوع کشمش تولید و فرآوری می شود:

  1. کشمش سبز و طلایی قلمی
  2. انواع کشمش پلویی (ممکن است محصول پلویی، کشمش سیاه آفتابی، قهوه ای تیزابی و یا زرد گوگردی باشد)
  3. کشمش مویز

 

کشمش مویز هم در کشورمان تولید می گردد و هم نمونه های وارداتی (مویز ازبک و افغان) آن در بازار بسیار خرید و فروش می شود. یکی از ویژگی های کشمش مویز، نوع خشک شدن انگور آن می باشد که به یکی از 2 حالت زیر تولید می شود:

  1. خشک شدن انگور در سایه
  2. خشک شدن انگور در آفتاب

که در هر دو حالت ارزش غذایی این محصول بالاتر می رود چرا که ارگانیک و طبیعی تولید می گردد.

 

در ایران به صورت کلی محصولاتی را می توان صادر نمود که از ماده نگهدارنده تیزاب استفاده شده که در انتها هم به آن دود گوگرد می زنند. اما در مواقعی برای صادرات به عنوان از محصولات سایه خشک و یا آفتاب خشک که طبیعی هم هستند نیز استفاده می کنند.

 

بسته بندی انواع مویز در کشورمان به این صورت است که:

  • یا به صورت کیسه ای و در گونی بسته بندی می شود.
  • و یا در کارتون های 10 کیلویی عرضه می گردد.
  • البته حالتی هم وجود دارد که در بسته بندی های نیم و یا 1 کیلویی نیز آماده می شوند که بیشتر برای صادرات مناسب است.

قیمت مویز درجه یک

قیمت کشمش مویز بی هسته درجه یک در ۱۴۰۰/۳/۵

حالا که در مورد انواع کشمش صحبت کردیم نوبت آن رسیده که قیمت کشمش مویز بی هسته و هسته دار را بدانید:

  1. کشمش مویز ازبک اعلا     کیلویی 118000 تومان
  2. کشمش مویز افغان اعلا     کیلویی 100000 تومان
  3. کشمش مویز فخری ایرانی     کیلویی 12000 تومان
  4. کشمش مویز بش داراب    کیلویی 27000 تومان (این محصول به صورت دستی تمیز شده و فقط دارای گوشت و دم است)

 

این محصولات در حال حاضر موجود می باشد ولی امکان تامین کشمش مویز شانی یا دشمن زیاری و بش نیز وجود دارد. در کشورمان عموما کشمش مویزها از نوع هسته دار هستند ولی مناطقی همچون کردستان هستند که کشمش مویز سیاه بی هسته با کیفیت اعلا نیز تولید می کنند. متاسفانه موجودی این محصولات کم بوده و در اوایل فصل به فروش می رود.

 

به صورت کلی مردم ما مایلند از مویزهایی استفاده کنند که:

سیاه بوده و کم دانه و یا بی هسته باشند. این محصولات اگر به صورت طبیعی تولید شوند طرفداران بیشتری خواهند داشت چون همانطوری که می دانید مویزی که به تیزاب آغشته شده است نیز در ایران تولید می شود که مناسب صادرات است.

 

موضوع بسیار مهم در مورد این محصولات این است که کشمش پلویی باکیفیت موجود در بازار ایران همگی وارداتی از ازبکستان، افغانستان و به تازگی تاجیکستان هستند که قطعاً با نرخ ارز مبلغ آنها محاسبه می شود و زمانی که ارزش ریال پایین می آید قیمت این محصولات نیز بسیار بالا می‌رود و به همین جهت هم هست که میزان فروش و مصرف مردم از این محصول بسیار کمتر از گذشته شده است.

 

تولیدات ایران هم به واقع با کیفیت و مرغوب هستند اما مردم کشور ما بیشتر دوست دارند محصول سیاه رنگ و کشمش انگوری را استفاده کنند و از آنجایی که انگور سیاه در اوایل فصل جاری یعنی مهرماه ۱۳۹۹ با قیمت بسیار بالایی به فروش می رفت تا جایی که به قیمت ۲۰ هزار تومان در هر کیلو هم رسیده بود لذا باغدار به این نتیجه رسید که اگر انگور را به همان صورت به فروش برساند خیلی برایش بهتر خواهد بود تا آن را تبدیل به کشمش کند.

 

به همین جهت در امسال یعنی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با مشکل کمبود موجودی محصول سیاه رنگ ایرانی مواجه بودیم.

قیمت کشمش مویز بی هسته

خرید از سایت بازار خشکبار ایران چگونه می باشد؟

سایت بازار خشکبار ایران در شهر تاکستان از توابع استان قزوین مرکز تولیدی دارد. مشتریان زیادی در طول روز با ما تماس می گیرند و دوست دارند بدانند که چگونه می توانند از ما خرید کشمش داشته باشند.

 

روال کار کاملا ساده است. به صورت زیر عمل خواهید کرد:

  1. برای دریافت قیمت روز کشمش ابتدا با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.
  2. دریافت تصاویر کشمش می تواند مرحله بعد باشد.
  3. اگر قصد نهایی شما خرید محصول باشد اقدام به ثبت سفارش و واریز وجه نمایید.

 

تمامی سفارشهای مشتریان از 3 طریق زیر ارسال می گردد:

  1. باربری کامیونی و اتوبوسی
  2. ارسال پستی
  3. و ارسال از طریق وانت و کامیونت

 

شما برای واریز وجه فقط از طریق شماره کارتی که مدیر فروش کارخانه به شما می دهد و به نام مصطفی عینی می باشد اقدام نمایید. ایشان علاوه بر فروش، مدیریت واحد مالی مجموعه را نیز به عهده دارند.

 

به صورت کلی مجموعه تولیدی کشمش آراد در زمینه تولید و صادرات و عرضه در بازار داخلی انواع کشمش فعالیت می کند و تخصص این کار را دارد اما به این جهت که نیاز مشتریان خود را از سراسر ایران و یا حتی خارج از کشور تامین کند در کنار محصولات خود تامین مویز هم انجام می دهد که ممکن است یا ایرانی از تولیدات تاکستان قزوین، دشمن زیاری و داراب استان فارس باشد و یا وارداتی هایی که آنها را با نام مویز افغان و ازبک می شناسیم.

 

مشتری این امکان را دارد که علاوه بر اینکه خرید غیر حضوری و ثبت سفارش از طریق واریز بیعانه داشته باشد بلکه به صورت حضوری در کارخانه نیز خرید خود را ثبت نموده و می تواند بار را بارگیری کند.

 

اما مورد مهمی که وجود دارد این است که خیلی از مشتریان این مورد را عنوان می‌کنند که اگر خارج از کشور باشند چگونه می تواند سفارش خود را ثبت و بارشان را تحویل بگیرند:

کار به این صورت است که با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه از طریق صرافیها سفارشتان ثبت خواهد شد که این مبلغ می‌تواند ۱۵ درصد از کل معامله باشد. بارتان که ممکن است یا کشمش باشد و یا مویز آماده و کارهای بهداشت، استاندارد و گمرک آنان انجام خواهد شد و به صورت پلمپ شده در هر جایی از دنیا که هستید برایتان ارسال می گردد و زمانیکه مدارک مربوط به صادرات برایتان فکس یا ایمیل شد اقدام به تسویه حساب خواهد نمود.

قیمت کشمش مویز بی هسته

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما