تولید کننده بزرگ کشمش مویز

شما در این سایت به صورت مستقیم با تولید کننده بزرگ کشمش مویز در ارتباط بوده و امکان خرید آن به صورت عمده و جزئی وجود دارد. مشتریانی که به دنبال عرضه کننده این محصولات با کیفیت بالا و مرغوب هستند باید با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

تولید کشمش مویز

تولید کننده بزرگ کشمش و مویز

کشورمان ایران تولید کننده بزرگ انواع کشمش و مویز در دنیا می باشد و محصولات آن در حجم وسیع هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور عرضه و پخش می‌شود. به طوری که ایران تا همین چند سال پیش در زمینه صادرات کشمش جزء ۳ کشور اول در دنیا شناخته می‌شد اما در بحث فروش مویز در دنیا جز بالاترین ها نیست و بیشتر نیاز کشور خود را تامین می کند.

 

مناطق زیادی در ایران هستند که درگیر تولید انگور، کشمش و مویز می باشند اما شهرهایی در این زمینه تاپ‌ترین محسوب می گردند که عبارتند از:

  1. تاکستان استان قزوین
  2. ملایر استان همدان
  3. زنجان و ابهر استان زنجان
  4. کاشمر استان خراسان
  5. بوانات دشمن‌زیاری و داراب استان فارس
  6. اراک استان مرکزی
  7. و بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی

 

مویز قرمز هسته دار به صورت عمده و در حجم بسیار زیادی در کشورمان تولید می گردد، در رتبه بعدی مویز سیاه هسته دار می باشد و رتبه آخر نیز مویز سیاه بی هسته است که درصد بسیار کمی از آن تولید شده تا جایی که اقدام به واردات این محصول از ازبکستان و افغانستان که ما آن را با نام مویز ازبک و مویز افغان می ‌شناسیم می کنند.

تولید کننده بزرگ مویز

انواع مویز قابل عرضه

اما از مویزهایی که قابلیت عرضه و فروش آن از طرف مجموعه تولیدی کشور وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مویز ازبک
  2. مویز افغان
  3. مویز قرمز بش
  4. مویز قرمز فخری
  5. مویز قرمز ریش بابا و رطبی
  6. مویز شاهانی

 

که این محصولات عموماً به صورت کارتون شده و کاملاً فرآوری شده سنتی بسته بندی شده و به فروش می رسد برای مشتریانی که مایلند آنها را در داخل کیسه خریداری کنند نیز این امکان وجود دارد که اگر آنها را تمیز نکنیم قطعاً قیمت آنها کمتر خواهد شد.

 

مورد بسیار مهمی که وجود دارد یکی از قابلیت های عالی مویزهای تولیدی استان فارس است و آن شامل ارگانیک بودن محصولات آن می باشد به صورتی که ما حتی آن را به دو کشور که نیاز به مجوز ارگانیک داشتند صادر نموده ایم و هیچ مشکلی در پروسه صادرات آن هم پیش نیامد. به این علت که به این محصولات کود و سم نمی زنند و از طرفی به آن آب هم نمی دهند و به صورت دیمی انگور آن تولید می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما