مرکز فروش کشمش طلایی ممتاز بسته بندی

مرکز فروش مستقیم از کارخانه انواع کشمش از جمله کشمش طلایی و تیزابی ممتاز و کیفیت های پایین تر به صورت بسته بندی شده کارتونی در این سایت واقع شده است و شما مشتریان می توانید خرید بدون واسطه از مرکز تولیدی داشته باشید.

کشمش طلایی بسته بندی

کشمش طلایی، انگوری، کالیفرنی یا زرد پلویی

تمام اسامی که در عنوان این مطلب آورده شده است در واقع یک محصول هستند و با نام کشمش طلایی در کل دنیا شناخته می شوند. این محصول ارزشمند که به جرأت می توان گفت ایران یکی از برترین تولید کننده های آن در دنیا شناخته می شود و با کیفیت ممتاز به سراسر دنیا ارسال می کند در این مرکز فرآوری و بسته بندی شده آماده عرضه و فروش در بازارهای جهانی می‌باشد.

 

تقریباً سه منطقه در کشورمان هستند که کشمش طلایی را تولید میکنند با یک تفاوت کوچک که در ادامه آورده خواهد شد. (یک نمونه از این محصول گرد بوده و معروف به کشمش زرد پلویی است و دیگری قلمی و دراز بوده و آجیلی گفته می شود.)

  1. منطقه بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان 
  2. ملایر استان همدان
  3. کاشمر و خلیل آباد استان خراسان

 

کشورهای عربی مهمترین و بزرگترین وارد کنندگان این محصول محسوب می شود که اگر رابطه کشورمان با این مناطق مناسب بود به راحتی می‌شد بازار آنها را قبضه کرد. البته در حال حاضر هم کشورهایی نظیر مصر، مراکش، قطر، امارات و الجزایر از واردکنندگان آن هستند اما دروازه ورود کشمش طلایی به کشورهای عربی عربستان بود که رابطه ما با این کشور حدود 10 سالی هست که مناسب نیست.

کشمش طلایی ممتاز

کشمش طلایی در مجموعه کشمش آراد

کارخانه کشمش مجموعه آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده است  و محصولات کارتون شده آن عبارتند از: کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و کشمش طلایی و محصولات فله ای آن عبارتند از کشمش عسگری، کشمش فخری، کشمش آفتابی بی دانه و کشمش سرکه ای که با کیسه ارسال می گردند.

 

محصول طلایی که این مجموعه به شما تقدیم می کند از تولیدات بناب و ملکان استان آذربایجان بوده و بهترین کیفیت ممکن در دنیا را به خود اختصاص می دهد و همانطور که می‌دانید چون کشمش صادراتی در کشورمان با کارتون بسته بندی و ارسال می شوند روال تولید این مجموعه نیز به همان صورت است و در اوزان ۵ و ۱۰ کیلویی امکان بسته بندی آن را خواهیم داشت.

 

قیمت روز کشمش طلایی در این مرکز در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۳۹۹، معادل ۳۹ هزار تومان یوده که چیزی در حدود ۱.۵ دلار است و این نرخ در بازار دنیا به واقع بسیار ارزان است و اگر شخص تاجر و شرکت بازرگانی قدرت بالایی داشته باشد به راحتی می‌تواند روی فروش آن مانور ویژه‌ای انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما