نمایندگی کشمش پلویی در قزوین

نمایندگی تولید و فروش کشمش پلویی در تاکستان قزوین در همین سایت بوده و مشتری می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفته و پس از استعلام قیمت، ثبت سفارش نماید.

 

محصول پلویی قهوه ای روشن یا همان تیزابی با کیفیت سوپر ⇓

کشمش پلویی قزوین

تولید کشمش پلویی در قزوین

استان قزوین در شهری مانند تاکستان از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش پلویی می‌ باشد و این محصولات در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود بوده و فروش آنها هم در بازار داخلی انجام می‌ شود و هم جهت صادرات از آن بهره می‌برند که در مقیاس بالایی در این شهر و مناطق اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین تولید می گردد.

 

به همراه شهر تاکستان، ملایر استان همدان هم هست که محصولات اشاره شده را نیز در حجم وسیع تولید می‌ کند و دقیقاً با همان رنگ ها فرآوری آنها را انجام می دهد اما یک تفاوت اصلی بین این دو منطقه است و آن اینکه اگر به دنبال خرید محصول با کیفیت و مرغوب هستید قطعاً باید از کشمش تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت اگر محصولی می خواهید که قیمتی ارزان‌ تر و طبیعتاً کیفیتی پایین تر داشته باشد کشمش ملایر برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

 

هر چهار نوع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه فرآوری و بسته بندی می شود و آنها را برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص بسته بندی می کنند اما برای بازار صادرات در کارتونهای ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌شود که برای برخی از مشتریان و مطابق با نوع سفارششان می توان آنها را در کارتون های ۵ کیلویی خالص پر کرد.

 

محصول پلویی سرخ یا همان پلویی آفتابی ⇓

نمایندگی کشمش پلویی

فروش مستقیم کشمش از کارخانه

این مجموعه علاوه بر این که در زمینه تولید و بسته بندی محصولات اشاره شده در تاکستان قزوین فعالیت دارد بلکه فروش مستقیم و از تولید و مصرف آن ها را نیز انجام می دهد که به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید، استعلام قیمت نمایید و ثبت سفارش کنید.

 

موضوع بسیار مهم این است که محصولات پلویی که در این مجموعه تولید می‌شود همگی به صورت بی دانه و بی هسته می باشند و در واقع همه آنها از یک انگور که نام آن انگور بی دانه است تولید می‌شوند اما شیوه های فرآوری و تولید آنها متفاوت، دارای رنگ های مختلف، قیمت های مختلف و بازار هدف متفاوتی می باشد.

 

در حال حاضر که در اوایل اسفند ۱۴۰۰ هستیم به قیمت دو نمونه از این محصولات اشاره می کنیم، اما این را باید بدانید که نرخ تمامی آنها فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد و شماره تماس مدیر فروش هم به همین جهت قرار داده شده تا شما بتوانید به روز از ایشان قیمت دریافت نمایید.

 

محصول پلویی قهوه ای روشن که نام دیگر آن کشمش تیزابی است برای صادرات با بالاترین کیفیت ممکن که دو بار عمل سورت روی آن انجام می گیرد کیلویی ۴۳۰۰۰ تومان درب کارخانه فاکتور می‌شود و محصول پلویی قرمز رنگ که نام دیگر آن کشمش پلویی آفتابی است با بالاترین کیفیت و دو بار سورت در کارتون های ۹ کیلویی، ۳۶۵ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما