پخش کننده مرغوب ترین کشمش اعلای صادراتی

تولید و پخش کننده مرغوب ترین کشمش اعلای صادراتی از تولیدات برتر تاکستان قزوین و ملایر همدان در این مرکز حضور داشته و پاسخگوی مشتریان داخل و یا خارج از کشور می باشد تا نیاز ایشان را درب کارخانه تامین نماید.

 

محصول پلویی زرد صادراتی ⇓

کشمش اعلای صادراتی

تولید انواع کشمش صادراتی

ابتدا لازم است که عنوان کنیم کشور ایران یکی از تولید و صادر کنندگان انواع کشمش در دنیا محسوب می‌شود که البته متاسفانه سال به سال رتبه ایران در زمینه صادرات این محصول استراتژیک کم و کمتر می شود به طوری که کمتر از ۱۵ سال پیش جز ۳ صادر کننده برتر این محصول در دنیا بودیم اما در حال حاضر به سختی جز ۱۰ تای اول قرار می گیریم.

 

اما اگر قرار باشد  که به انواع کشمش صادراتی اشاره کنیم و بگوییم کدام منطقه از کدام نوع را تولید و فرآوری کرده باید به دو نوع محصول اشاره کنیم که یکی کشمش پلویی است و بی دانه و گرد می باشد و دیگری کشمش قلمی است که کشیده است و تولیدات انحصاری کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می باشد.

 

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع کشمش پلویی مرکز تولید و بسته بندی انواع محصولات را در اختیار دارد و آنها را با بهترین و مرغوب ترین کیفیت ممکن درب کارخانه به مشتری خود تحویل می دهد. لازم به ذکر است که از دیگر تولید کنندگان محصول اشاره شده می‌توان ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی اشاره نمود.

محصول پلویی خرمایی صادراتی ⇓

پخش کشمش مرغوب

پخش مستقیم کشمش جهت صادرات

موضوع بسیار مهمی که در این مجموعه وجود دارد این است که علاوه بر اینکه کار تولید کشمش های اشاره شده را که در کارتون بسته بندی آنها صورت می گیرد انجام می دهد بلکه امکان فروش مستقیم و از تولید و مصرف محصولات خود را جهت صادرات هم دارد که به دو صورت این مورد انجام می گیرد:

 

زمانی که خریدار و تاجر در داخل ایران حضور داشته باشد که در اینصورت می‌ تواند یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا هر نقطه مرزی محصول مورد نظر خود را خریداری و تحویل بگیرد. حالتی هم وجود دارد که مشتریان خارج از کشور هستند و اصلا نماینده و یا شرکتی در داخل ایران ندارند که این مورد نیز از طریق مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی که کار بازرگانی و صادرات این مجموعه را نیز انجام می دهد وجود داشته و شما می توانید با ارتباط گرفتن با ایشان ثبت سفارش نمایید و تمامی پروسه های صادرات را کارمند شرکت برایتان انجام داده و بار در کشورتان به شما تحویل داده خواهد شد.

 

مهمترین محصولات صادراتی در این مجموعه و شهر تاکستان شامل سه نوع کشمش می شود که در پایین با ذکر قیمت به آن اشاره خواهیم نمود:

  1. کشمش پلویی زرد یا همان طلایی که در حال حاضر یعنی اواسط دی ماه ۱۴۰۰ کیلویی ۷۳ هزار تومان در بهترین‌ کیفیت ملکان تقدیمتان می شود.
  2. کشمش پلویی تیزابی یا قهوه‌ای رنگ در حال حاضر کیلویی ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان فاکتور می شود.
  3. و کشمش پلویی خرمایی که دارای رنگی قهوه ای تیره می باشد هم ۳۹ هزار تومان قیمت خواهد خورد.

 

موضوع بسیار مهم این است که محصولاتی که در بالا به آن پرداختیم خالص و بدون مخلوط کردن جنس ضعیف میان بار است. خطایی که خیلی از کارخانه‌ های کشمش حتی در تاکستان از شروع فصل امسال که متاسفانه قیمت محصولات رشد خیره کننده‌ ای داشته در حال مرتکب شدن آن هستند و باعث خدشه دار شدن اعتبار کشورمان در بازارهای صادراتی در زمینه این محصول می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما