کشمش انگوری، پلویی زرد، کالیفرنی یا طلایی | بهترین کشمش صادراتی ایران را بیشتر بشناسید.

کشمش انگوری، پلویی زرد، کالیفرنی یا طلایی لوکس ترین و بهترین کشمش صادراتی ایران محسوب شده و ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول در دنیا شناخته می شود که در ادامه بیشتر آن را خواهید شناخت.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش انگوری، پلویی زرد، کالیفرنی یا طلایی

محصول اشاره شده دارای اسامی است که در بالا به آن پرداخته شد و ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول در دنیا شناخته می شود و به واقع باکیفیت ترین آن را تولید می کند و مشتریان آن در خارج از کشور علی الخصوص کشورهای عربی خواهان خرید کشمش اشاره شده از ایران می باشند چرا که کیفیت قابل ملاحظه‌ای دارد.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

این محصول به صورت بسته بندی کارتونی از ایران خارج می شود که یا دو کیلویی است یا ۵ کیلویی و یا ۱۰ کیلویی خالص، یعنی بدون احتساب وزن کارتون بار به مشتری تحویل داده می شود و اگر شرایط مناسبات ایران با کشورهای واردکننده این محصول از وضعیت مناسبی برخوردار بود به راحتی میشد بازار این کشورها را قبضه کرد، علی الخصوص در خاورمیانه که درصد قابل توجهی از خریداران این نوع کشمش در همین منطقه واقع شده اند.

کشمش اشاره شده به صورت بدون دانه و بدون هسته است و به علت میزان گوگردزنی بالا می باشد که به این صورت در می‌آید. لازم است بدانید که ما دو نوع از این کشمش در کشورمان داریم که یکی گرد و بیضی شکل است که راجع به آن صحبت خواهیم کرد و دیگری کشیده و قلمی که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل آباد می باشد و هر دو محصول صادراتی محسوب می‌ شود اما میزان فروش نوع اول بسیار بالاتر از نوع دوم می باشد چرا که حجم تولید آن هم بالاتر است.

وقتی که انگور این محصول را در شهریورماه چیدند یا خود باغدار اقدام به طلایی و گوگردی کردن آن می کند یا اینکه عملیات خشک کردن با تیزاب را باغداران و کشاورزان انجام می دهند و مابقی را بارگاه دار انجام می دهد که در ملایر هم همین بارگاه وجود ندارد و روال تولید بسیار ساده تر است و در ادامه کارخانه، کارهای بوجاری و فرآوری روی این محصول انجام می دهد، یعنی دم کنی و سورتینگ و بسته بندی، در حقیقت شما باید از این مراکز خرید خود را انجام دهید نه باغدار و کشاورز چون این عزیزان بار فله را تولید می‌ کنند نه بوجاری شده.

جنس سوپر بناب و ملکان ⇓

کشمش انگوری، پلویی زرد، کالیفرنی یا طلایی

بهترین تولیدکنندگان کشمش طلایی در ایران

همانطور که در بالا گفته شد دو نوع طلایی ما در کشورمان داریم که یکی کشیده و قلمی و در بالا گفتیم که مربوط به استان خراسان رضوی است اما چون موضوع این مقاله در مورد نوعی هست که گرد و بیضی شکل می باشد باید گفت که سه منطقه در ایران بیشترین میزان تولید آن را در اختیار دارند، البته مناطق دیگری هم هستند ولی حجم تولیدشان بسیار کم است.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

در استان آذربایجان شرقی و شهرهایی نظیر بناب، ملکان و مراغه، در استان همدان در شهری مانند ملایر و استان قزوین در شهر تاکستان بیشترین میزان حجم این محصول را تولید می کنند که اگر قرار به مقایسه کیفیت تولیدی این مناطق باشیم باید گفت که در بناب، ملکان مراغه و تاکستان استان قزوین جنس باکیفیت و مرغوب آن تولید می‌ شود اما در شهر ملایر چون از بارگاه برای گوگردزنی استفاده نمی گردد لذا محصول نهایی، کیفیت چندانی ندارد.

شما به عنوان تاجر و صادرکننده باید این موضوع را بدانید که کشوری که قصد صادرات به آن را دارید از چه لولی برخوردار است اگر در کشورهایی نظیر روسیه، سوریه و عراق باشد جنس ملایری به فروش می رسد که کیفیت بالایی ندارد اما قیمت پایینی به خود اختصاص می دهد اما اگر کشورهایی نظیر امارات، کویت، الجزایر، مصر و مراکش و سایر را بخواهید قطعاً باید از جنس سوپر بارگاهی خرید خود را انجام دهید.

مجموعه تولیدی کشمش آراد با وجود این که در تاکستان استان قزوین واقع شده است سفارشات مربوط به این کشمش را به این صورت آماده می کند که بار فله را از بناب و ملکان که باکیفیت ترین نوع این کشمش ها را تولید می‌ کنند، از بارگاه داران به صورت فله ای تحویل گرفته و در کارخانه خود، کارهای فرآوری و بوجاری را انجام می دهد و عموماً در کارتون های ۱۰ کیلویی و به ندرت در کارتون های ۵ کیلویی تحویل خریدارش خواهد داد.

جهت استعلام قیمت و فروش فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

جنس کم کیفیت ملایری ⇓

بهترین تولیدکنندگان کشمش طلایی در ایران

بهترین کشمش صادراتی ایران

منظور از بهترین در اینجا از نظر کیفیت و عیار محصول است چرا که اگر می گفتیم بیشترین میزان صادرات، باید به کشمش تیزابی یا سلطانی اشاره می کردیم که درصد قابل توجهی از صادرات کشمش ایران مربوط به همین محصول است اما کشمش طلایی یا نام های دیگری که در بالا به آن اشاره شد به نوعی لوکس محسوب شده و خریداران خاصی دارد و قطعا میزان صادرات کمتری از محصول تیزابی خواهد داشت.

در کنار ایران کشور ازبکستان، آمریکا و در پاره‌ای اوقات ترکیه از تولیدکنندگان این محصول است اما از دید خریداران این کشمش محصول ایرانی رتبه بالاتری دارد اما مشکلی که ما با صادرات این محصول به خصوص چند سال گذشته داریم این است که نرخ کشمش  طلایی ایران، متناسب با نرخ جهانی این محصول نیست و همین عدم تناسب نرخ باعث گردیده که صادرات این محصول با مشکلات عدیده ای مواجه باشد.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

به عنوان مثال در فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ که از مهر ۱۴۰۱ شروع می‌ شود و تا پایان شهریور ۱۴۰۲ هم به طول می انجامد و در حال حاضر که در خرداد ۱۴۰۲ هستیم نرخ کشمش اشاره شده در اول فصل کیلویی ۶۵,۰۰۰ تومان در بهترین کیفیت ممکن بود ولی الان به ۱۱۰ هزار تومان رسیده است، این افزایش قیمت‌ های بی‌حساب و کتاب باعث برهم خوردن تجارت و فروش آن در بازار جهانی خواهد شد.

و آخرین نکته ای که باید به عنوان خریدار این محصول توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید این است که گستره نرخ کشمش اشاره شده بسیار بالاست به گونه ای که در حال حاضر از ۸۰ هزار تومان می توان این کشمش را تقدیمتان کرد و تا ۱۱۰ هزار تومان هم ادامه پیدا می کند. به صورت کلی هر چقدر دانه های زرد این محصول بیشتر باشد قیمت آن بالاتر و هر چقدر کمتر باشد قیمت آن هم پایین تر خواهد بود و اگر با شخصی تماس گرفتید و به شما کیلویی ۹۰ هزار تومان گفت تعجب نکنید به همان اندازه به شما کیفیت خواهد داد نه بیشتر.

طلایی قلمی مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان ⇓

بهترین کشمش صادراتی ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما