کشمش طلایی ممتاز ملکان

ملکان و بناب و نیز ملایر از تولید کننده های اصلی کشمش انگوری یا طلایی زرد ممتاز در ایران هستند و تاجران و شرکت های بازرگانی برای خرید این محصولات که برای صادرات بسیار کاربرد دارد می توانند با جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش مجموعه کشمش آراد ارتباط بگیرند.

کشمش طلایی ممتاز

ملکان و بناب از تولیدکننده های اصلی کشمش طلایی

مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و محصولات خود را علاوه بر اینکه در بازار داخلی به فروش می‌رساند برای صادرات نیز از آنها بسیار استفاده می کند.

 

تقریباً هر محصولی را میشود برای بازار داخلی عرضه کرد که به صورت فله ای و یا کارتون شده می باشد و این دیگر بسته به نیاز مشتری دارد که کدام یک از این محصولات را خریداری کند. اما بحث برای صادرات متفاوت است و محصولات خاصی در ایران هستند که امکان صادر کردن آنها وجود دارد و به صورت کلی خریدار برای آنها وجود دارد.

 

از 3 محصول صادراتی ایران یعنی کشمش سبز، کشمش طلایی و کشمش تیزابی، این مجموعه محصول طلایی و تیزابی را در حجم بالا تولید و آن را برای صادرات آماده می‌کند حال ممکن است که خود اقدام به صادرات مستقیم آنها را داشته باشد و یا اینکه آنها را به شرکت های بازرگانی و یا تاجرها بفروشد.

 

از طرفی تاکستان محصول طلایی یا همان کشمش انگوری را تولید نمی کند، به همین جهت برای مشتریانی که نیاز به این محصول دارند ما از ملکان و بناب این محصولات را به صورت فله خریداری کرده و در کارخانه اقدام به شستشو و فرآوری آنها کرده و برای صادرات در کارتون های 10 کیلویی خالص بسته بندی خواهیم کرد.

کشمش طلایی ملکان

کشمش ممتاز طلایی مناسب برای صادرات

همانطور که در بالا اشاره شد مناطقی از استان آذربایجان شرقی نظیر بناب، ملکان و مراغه اقدام به تولید کشمش طلایی کالیفرنی در حجم وسیع می‌کنند اما منطقه دیگری نیز هست که این محصولات را تولید می‌کند و آن ملایر است. کیفیت بار ملایر به این علت که از بارگاه برای خشک کردن انگور برای تبدیل به کشمش طلایی استفاده نمی شود پایین تر از محصولات استان آذربایجان بوده و طبیعتا قیمتی پایین‌تر نیز دارد.

 

اگر به دنبال باری باکیفیت و ممتاز برای صادرات هستید به شما محصولات ملکان و بناب را پیشنهاد می کنیم. این کشمش‌ ها باید بی هسته و بی دانه بوده و هر چقدر رنگ آن زرد تر باشد طبیعتاً ارزشی بالاتر خواهد داشت.

 

کشورهای عربی از بزرگترین خریداران این محصولات محسوب می‌شوند که اگر روابط ما با این کشورها مناسب بود به راحتی میشد بازار این کشورها را قبضه و میزان ارز بسیار بالایی را وارد کشورمان کرد اما متاسفانه واقعیت خلاف این موضوع است و ما فقط با برخی از این کشورها امکان همکاری کردن داریم.

 

از مهم ترین تولیدکنندگان دیگر محصول طلایی می توان به کشور ازبکستان و آمریکا اشاره نمود که کشور آمریکا طبیعتاً از کشورهای عربی دور بوده و هزینه ترانزیت محصول نیز بالا می افتد و از طرفی محصول ازبکستان در کارخانه های این کشور با کیفیت، سورت و بسته بندی نمی‌شود، به همین دلایل اگر قرار باشد مشتریان کشورهای همسایه اگر قرار به خرید از ایران و ازبکستان را داشته باشند، ایران را انتخاب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما