ارائه بهترین قیمت کشمش طلایی در کشور

در مجموعه کشمش آراد از این جهت که خود کارخانه تولید و بسته بندی کشمش دارد لذا بهترین قیمت انواع این محصولات از جمله محصول صادراتی طلایی در ایران را به شما ارائه خواهد کرد.

بهترین قیمت کشمش

تولید بهترین کشمش طلایی کشور

کشمش طلایی که به آن کشمش کالیفرنی و پلویی زرد نیز گفته می شود بهترین محصول صادراتی کشورمان در زمینه این خشکبار پرطرفدار محسوب می شود و اکثر مناطقی که به دنبال واردات کشمش هستند این محصول را نیز در نظر دارند.

 

البته به غیر از مناطقی همچون کانادا و استرالیا که به شدت با بحث گوگرد زدن به هر محصولی مخالفت می کنند، اما اگر کشورهای عربی را که حدود یک ششم کل جمعیت دنیا را شامل می‌شوند را حساب کنیم و از آنجایی که این مناطق بزرگترین وارد کننده کشمش طلایی محسوب می شوند خودتان باید متوجه این امر شده باشید که چه میزان از این محصول را می توان صادر کرد.

 

با این اوصاف دو منطقه عمده تولید کننده کشمش زرد طلایی در ایران وجود دارد یکی بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی می باشد و دیگری ملایر استان همدان که از نظر کیفی و قیمتی محصولات استان آذربایجان در درجه بالاتری نسبت به تولیدات استان همدان قرار می گیرند.

 

این مرکز در تاکستان استان قزوین مجموعه تولید و بسته بندی کشمش دارد و برای مشتریان خود نیاز است که از بهترین کیفیت موجود در کشور که همان  تولیدات استان آذربایجان می باشد بسته بندی کرده و با بهترین قیمت ممکن به مشتری این کار را انجام ‌دهد که در حال حاضر یعنی در اواخر آذر ماه ۱۳۹۹ کیلویی ۳۲ هزار تومان قیمت می خورد دقیقا همان قیمتی که کارخانه های ملکان و بناب آن را تقدیم شما می کنند و البته همانطوری که در تصویر پایین ملاحظه می فرمایید محصول سمت چپ تولید مجموعه آراد و سمت راست تولید کارخانه های بناب و ملکان است و این دو محصول قیمتی برابر اما با تفاوت کیفیت قابل مشاهده می باشد.

قیمت کشمش طلایی

ارائه بهترین قیمت متناسب با کیفیت کشمش

اکثر کسانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند یا سایت اینترنتی دارند خود واسطه و دلال بوده و تولید کننده کشمش نیستند اما این مجموعه کارخانه کشمش در تاکستان استان قزوین دارد و برای مشتریان حجم بالا امکان خرید حضوری را نیز فراهم نموده تا به آنها اطمینان دهد خریدشان از مرکز تولیدی آن هم بدون واسطه است نه از یک بنکدار.

 

به همین جهت محصولاتی که در این مرکز عرضه می شود دارای بهترین قیمت ممکن است و این بهترین قیمت به معنای ارزانترین نیست چون این مجموعه نیز نمی تواند خارج از عرف بازار قیمت دهد ولی نرخ را به ازای کیفیت ارائه شده از شما دریافت می کند حالا دیگر تصمیم با شماست که بار سوپر بخواهید یا بار درجه دو.

 

انواع کشمشی که در بحث صادرات مناسب هستند را در این مجموعه تولید می‌کند که می توان به کشمش گلدن یا طلایی تولید ملکان (به این صورت که بار را به صورت فله از باغداران ملکانی خریداری کرده و در کارخانه تاکستان کارهای شستشو و فرآوری آن انجام می گیرد)، کشمش تیزابی و کشمش خرمایی که همه آنها در کارتون ۱۰ کیلویی خالص و شیرینک شده تحویل داده می شود و برای مشتریانی که مایلند آنها را در کارتن ۵ کیلویی خریداری نمایند این کار نیز امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما