بهترین کشمش طلایی بناب + از تولید به مصرف

تاجر و شرکت بازرگانی می تواند از تولید به مصرف بهترین کشمش طلایی بناب و ملکان و نیز تاکستان استان قزوین را به صورت مستقیم از کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد خریداری نماید.

معرفی کشمش طلایی

همانگونه که از نامش پیداست طلایی رنگ است اما نام‌های دیگری نیز دارد که می توان به کشمش انگوری، کشمش کالیفرنی یا کالیفرنیایی و کشمش پلویی زرد نیز اشاره کرد که از بهترین تولیدکنندگان آن در کشورمان که همان بارگاهی است بناب، ملکان و تاکستان استان قزوین می باشد.

این محصول را بیشتر جهت صادرات استفاده می کنند آن هم به کشورهای عربی که علاقه زیادی به رنگ زرد و طلایی دارند و از آن برای طبخ در کنار برنج استفاده می کنند.

محصول طلایی ملایر که کیفیت مناسبی نداشته اما قیمت ارزان تری نسبت به بناب و تاکستان دارد. ⇓

معرفی کشمش طلایی

مشخصه کشمش طلایی بناب

ظاهر آن زرد و طلایی است و نیز بیضی و گرد بوده و به صورت بدون دانه و بدون هسته می باشد و علاوه بر مناطقی که در بالا نام آن برده شد، در ملایر استان همدان نیز این محصول تولید می‌شود اما با یک تفاوت عمده.

کشمش طلایی ملایر بیشتر مناسب کشورهایی است که جنس ارزان و البته با کیفیت پایین بخواهند و تولیدات بناب، ملکان و تاکستان استان قزوین به صورت بارگاهی آماده می شودکه  کیفیت بالایی داشته و مناسب برای کشورهای سخت گیر در امر واردات می باشند.

مشخصه کشمش طلایی بناب

خرید کشمش طلایی از تولید به مصرف

مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از تولیداتش همین کشمش طلایی می باشد که به علت وجود دستگاه های سورت لیزری و نیز ایکس ری، کیفیت کشمش های آن از عیار بالایی برخوردار است.

امکان خرید مستقیم از این کارخانه که از تولید به مصرف محصولات خود را عرضه می کند برای مشتریان وجود دارد که اگر با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید شما را راهنمایی خواهد کرد.

خرید کشمش طلایی از تولید به مصرف

خرید کشمش طلایی با قیمت رقابتی؟

ادعایی که این مجموعه دارد این است که کیفیت تولیدات خود و کشمش های طلایی که در خط تولیدش آماده می‌ شود دارای مناسب و رقابتی ترین قیمت ممکن در کشورمان است.

به عنوان مثال در حال حاضر که در دی ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش طلایی سوپر که ۷۰ درصد دانه‌های آن کاملا زردرنگ می باشد کیلویی ۶۶,۰۰۰ تومان برای مشتری فاکتور می گردد در صورتی که همین کشمش دقیقا با همین مشخصات در کارخانه های بناب و ملکان کیلویی ۶۸,۰۰۰ تومان به مشتری قیمت می‌دهند که شما اگر نمونه ای از مراکز اشاره شده دریافت نمایید به خوبی متوجه تفاوت قیمت و یکسان بودن کیفیت خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما