توزیع کنندگان کشمش آفتابی خشک

شما در این مجموعه می توانید با یکی از تولید و توزیع کنندگان کشمش آفتابی خشک و یا محصول فرآوری شده آن در کارخانه که به این محصول کشمش پلویی می گویند وارد مذاکره و معامله شوید.

 

محصول آفتابی فله ای (فرآوری نشده) ⇓

توزیع کشمش خشک

بهترین کشمش آفتابی در ایران

کشمش آفتابی یکی از محصولاتی است که در ایران در حجم وسیعی تولید می شود و به علت روش ساده تولید آن تقریباً تمام مناطق تولیدکننده انگور و کشمش این محصول را هم تولید می‌کنند که هم به صورت دانه دار آن موجود است و هم بی دانه آن.

 

کشمش آفتابی به دو صورت از نظر نوع فرآوری موجود بوده و به فروش می رسد:

  1. حالتی که شکل فله ای آن عرضه می گردد که دارای دم، شاخه، گل و خاک است و در کیسه بسته بندی آن صورت می گیرد.
  2. و حالت دیگری که محصول بالا را به کارخانه آورده و کارهای فرآوری و شستشوی آن انجام می گیرد و محصولی که در انتهای خط پس از عملیات سورتینگ بر روی کارتون می ریزد به نام کشمش پلویی است و آن را در بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی می توانید بیابید.

 

منطقه تاکستان و ملایر در ایران بیشترین میزان حجم تولید محصول اشاره شده را به خود اختصاص می‌دهند که اگر به دنبال محصول باکیفیت هستید تولیدات تاکستان و اگر به دنبال محصولی با کیفیت متوسط و قیمتی ارزانتر می گردید، تولیدات ملایر به شما پیشنهاد خواهد شد.

محصول آفتابی پلویی (فرآوری شده) ⇓

توزیع کشمش آفتابی

توزیع کشمش آفتابی از کارخانه

هر مسئولی که در بالا به آن پرداخته شد در مجموعه تولیدی کشمش آراد فرآوری و بسته بندی می گردد و شما می توانید خرید محصولات اشاره شده را درب کارخانه یا به صورت حضوری و یا به صورت غیرحضوری سفارش اینترنتی انجام دهید.

 

این مجموعه در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و طبیعی است که از محصولات همین منطقه جهت فروش محصولات خود بهره ببرد اما برای برخی از مشتریان ثابت خود که به دنبال خرید کشمش ملایر هستند این امکان هم وجود دارد که محصولات فله‌ ای منطقه اشاره شده را خریداری و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری روی آن انجام بگیرد که طبیعتاً همیشه قیمتی پایین‌تر از تولیدات تاکستان خواهد داشت.

 

نام محصول آفتابی که در این مجموعه به صورت فله ای عرضه می گردد بی دانه بوده و محصولات دیگر آفتابی نظیر کشمش عسگری و کشمش فخری هم امکان تهیه آن وجود دارد.

 

وقتی که با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی برای استعلام قیمت، کیفیت و نحوه سفارش ارتباط تلفنی گرفتید فیلم واقعی بار را از ایشان دریافت کنید، اگر قصدتان خرید حضوری است که پس از بازدید محصول در انبار می توانید کارت بکشید در غیر این صورت این تضمین به شما داده می‌شود که باری که به درب انبار خودتان می‌ رسد که البته شما آنجا هم کارت خواهید کشید با نمونه فیلم ارسال شده مطابقت داشته باشد که البته توجه داشته باشید که تلورانس ۵% در ظاهر و کیفیت کشمش کاملاً طبیعی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما