خرید با قیمت های استثنائی انواع کشمش

خرید انواع کشمش صادراتی و یا مناسب برای بازار داخل با قیمت استثنایی در این مرکز ممکن شده است و مشتری و یا شرکت بازرگانی می تواند با همکاری مستقیم کارخانه اقدام به تولید محصول مورد نیاز و یا بسته بندی شخصی اقدام به صادرات کشمش داشته باشد.

خرید انواع کشمش

تولید کشمش مرغوب برای داخل و صادرات

به صورت کلی کشمش تاکستان استان قزوین از نظر کیفی و مرغوبیت در کشورمان در رتبه اول در ایران قرار می گیرد و این به علت تولید مناسب کشمش توسط باغداران و نیز فرآوری کارخانه داران این منطقه می باشد که با وسواس بیشتری این کار انجام می گیرد. کسانی که در زمینه کشمش فعالیت می کنند به خوبی این مورد را میدانند به صورتی که وقتی برای برخی که تازه وارد این حوزه شده اند این موضوع را عنوان می‌کنید فکر می کنند که قصد تبلیغ محصولات این منطقه را دارید.

 

این مرکز نیز تولید و بسته بندی انواع کشمش در تاکستان انجام می‌دهد و سعی می‌کند از مرغوبترین بارهای ایران برای انجام این کار بهره ببرد به عنوان مثال منطقه تاکستان، کشمش طلایی انگوری نیز تولید می کند اما کیفیت آن به پای محصول بناب یا ملکان استان آذربایجان شرقی نمی رسد به همین جهت از باغداران مناطق اشاره شده بار به صورت فله خریداری شده و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری آن انجام می گیرد.

 

اینکه بگوییم هر محصولی که از کارخانه تاکستان بیرون می آید بهترین حالت ممکن است خیر، همچنین چیزی نیست بلکه هستند مراکزی که بار کم کیفیت در این منطقه تولید می‌کنند که وقتی دو نمونه محصول را در کنار هم قرار می‌دهید به وضوح متوجه تفاوت مرغوبیت دو بار خواهید شد.

قیمت استثنایی کشمش

خرید کشمش با قیمت استثنایی

از این جهت گفته می‌شود قیمت استثنایی که شما مستقیم از کارخانه دار و بدون واسطه و دلال خرید انواع کشمش انجام می دهید و از این منظر که این مرکز هزینه های بسیاری در بحث تبلیغات انجام داده تا از سراسر ایران و حتی کشورهای همسایه مشتری دائمی داشته باشد لذا سعی می کند با دادن قیمت رقابتی مشتریان را بیشتر به سمت خود جذب کند نه اینکه یک محصول را گران ‌تر از سایر کارخانه‌های همجوار بدهد.

 

مثالی به شما می‌زنیم که متوجه این موضوع شوید در حال حاضر یعنی در اواخر آذر ماه ۱۳۹۹ قیمت کشمش تیزابی سوپر تاکستان برای صادرات، اکثر کارخانه های همجوار ما بین ۲۷ هزار تومان تا ۲۸ هزار تومان می دهند که این مرکز کف قیمت را برای مشتریان حساب می‌کند که همان ۲۷ هزار تومان است.

 

از طرفی این مرکز در زمینه تولید انواع کشمش فعالیت دارد شاید تنها محصولی که کارخانه تولید نمی کند کشمش سبز و زرد قلمی تولید کاشمر است که برای مشتریان اختصاصی خودشان این بار را به صورت فله از باغداران منطقه اشاره شده خریداری و در کارخانه تاکستان کار های فرآوری روی آن انجام می گیرد و با همان قیمتی که کارخانه‌های کاشمر درب کارخانه به مشتری قیمت می دهند برای خریداران لحاظ خواهد شد نه گران تر از آن قیمت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما