سفارش عمده کشمش سبز قلمی در تناژ بالا

در این مرکز می توانید سفارش عمده انواع کشمش قلمی از جمله کشمش سبز قلمی را در تناژ بالا داشته باشید. کافیست با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی برای این مورد هماهنگی و پس از استعلام قیمت، خرید خود را نهایی کنید.

کشمش سبز عمده

تولید و بسته بندی کشمش سبز قلمی

کشمش سبز قلمی و کشمش زرد قلمی از جمله محصولاتی در کشورمان محسوب می شوند که هم جهت صادرات بسیار از آن استفاده می شود و هم جهت فروش در بازار داخلی که بیشترین استفاده از این محصول هم، استفاده در کنار آجیل و سایر مخلفات می باشد.

 

دو محصولی که در بالا به آن اشاره شد از تولیدات انحصاری کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است و به نوعی در دنیا تولید آن انحصاری در اختیار کشورمان است و به همین جهت ارزش صادراتی بسیار بالایی دارد غافل از اینکه مسئولین اقتصادی ناتوان ما قابلیت آن را ندارند که بتوانند از این کشمش ارزشمند نهایت استفاده را بکنند.

 

شاید بدترین سال کشمش قلمی در ایران مربوط به ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بود که این اجازه داده شد که تاجران افغانی به کشورمان آمده و در حجم بسیار زیادی این محصولات را جارو کنند و با برند و مبدا افغانستان به سایر کشورهای وارد کننده این محصول، آنها را صادر کنند و به همین جهت قیمت هر کیلوی آن تا نزدیک ۱۰۰ هزار تومان هم رسید.

 

به صورت کلی وقتی که انگور این نوع کشمش را در اوایل شهریورماه چیدند آن را از بارگاه آویزان می کنند سپس در درجات مختلفی به آن دود گوگرد می زنند که اگر میزان آن بالا باشد تبدیل به کشمش زرد قلمی می شود و اگر میزان پایین باشد تبدیل به کشمش سبز قلمی خواهد شد.

سفارش عمده کشمش

سفارش کشمش قلمی در تناژ بالا

با وجود اینکه مرکز تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و این منطقه محصولات قلمی را تولید نمی کند و در زمینه تولید محصولات پلویی در رنگهای مختلف فعالیت دارد لذا نمی تواند به صورت تخصصی صفر تا صد تولید آن را خود انجام دهد.

 

اما چون در این مرکز مشتریان صادراتی در کنار سفارش های مختلف خود به دنبال خرید کشمش سبز و کشمش زرد قلمی هم هستند لذا به دنبال همکاری هایی که با مراکز تولیدی استان خراسان رضوی این مرکز دارد، بار را قبل از مرحله کارتون شدن از آنها خریداری کرده و در کارخانه خود واقع در تاکستان کار بسته بندی آنها را انجام می‌دهد و دقیقا با همان قیمتی که آن مراکز به مشتری خود قیمت می دهند به مشتری خود قیمت خواهند داد.

 

به صورت کلی این محصولات را در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی بسته بندی می کنند اما در این مرکز برای بحث صادرات آنها در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی بسته بندی خواهند کرد که جنس کارتون هم پنج لایه و کره ای می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما